Descripció del recorregut de la cursa
Començarà a la vora del riu, passarà per les Valletes i els Balixets, per remuntar el barranc de les Aixugueres, passant per les Planes, els Regalets i pujarà fins a la mola del Broi, fins punt geodèsic de l’Àliga on seguirà fins a les Atalaies, punt més alt. Després baixarà pels Roianos fins a les Blores, al costat del riu. De les Blores tornarem a pujar fins la Cova Alta, i passant per la costa de Riago arribarem a les faldes del Castell. Acabarem el recorregut on hem començat, a la plaça de l’Arenal, a la vora del riu passant pel Cap de la Vila, antic poble vell.
Durant el recorregut hi haurà 4 avituallaments (líquids i sòlids). El primer serà a uns 3km, a la finca del Pigat i del Pare Sant; el segon als 8,5km, al camí d’Àrgoles; el tercer a uns 12km, al coll d’Àrgoles i bassa de reg del Pinell, el quart a uns 15,5km, al camí de Xesa.
Es faran controls de pas en llocs estratègics del recorregut. Tot el recorregut estarà senyalitzat amb cinta plàstica (roja i blanca) i cartells indicadors.
Els vestidors del camp de futbol restaran oberts perquè els corredors es puguin dutxar en finalitzar la cursa.
Informació tècnica cursa
- Distància total aproximada: 20km.
- Desnivell acumulat positiu aproximat: 1000m.
- Alçada màxima: 389 m. ( Talaia de Gaspar)
- Alçada mínima: 12 m. (plaça de l’Arenal)
- Percentatges:
• Camí 2%
• Asfalt 1%
• Corriols i senders 97%
Reglament la Cameta Coixa
Reglament del circuit de les Terres de l'Ebre
Per inscriure's a la cursa o a la marxa entreu aquí.
Inscripcions
El termini de les inscripcions és el 22 de febrer. El pagament de la inscripció es fara al número de compte 2073 0077 74 0110094932 de Caixa Tarragona. Cal que envieu el justificant de pagament al número de fax 977 407 455 o a través del correu del bloc. lacameta@gmail.com
Preus:
• Cursa .............14€ +2€ de xip=16€ federats - 19€ + 2€ de xip= 21€ no federats
• Marxa (*) .........................12€ federats i 15€ no federats
(*) l’edat mínima és de 14 anys amb autorització dels pares o tutors.
Categories i premis:
Les que consten al reglament del III Circuit de muntanya de Terres de l’Ebre, a més de la del Cos de Bombers, Mossos d’esquadra i Agents rurals.
Obsequis per a tots els participants i d’un pernil per al centre més nombrós. També se sortejaran altres regals. Es premiarà el primer miravetà de la cursa que arribi a la meta.
Esteu tots convidats a l’esmorzar popular!
"Au, doncs a córrer i que no t’atrapi la Cameta Coixa"
ENLLAÇ A MÉS FOTOS