Segueixen les activitats de la 3a edició de la Setmana del Còmic de Tarragona, unes jornades organitzades pel col•lectiu Delirópolis que s’està duent a terme del 18 al 27 de novembre. Compten amb nombroses activitats centrades en l’estudi de l’art seqüencial com són conferències, exposicions o projeccions de pel•lícules que estan comptant amb l’assistència d’un nombrós públic.
En la seva recta final, aquest dijous és el torn de la conferència ““Còmic i il•lustració en la reconstrucció històrica” a càrrec de l’il•lustrador Hugo Prades. Serà a les 19:30h a la Casa cultura de la Generalitat al carrer Major. Al terme de la conferència hi haurà sessió de caricatures gratis als assistents, de 21h a 22h, al bar "Pajaritu" del carrer Llorens.
Per divendres l’humorista gràfic Andreu Faro exposarà les “Coses que he après fent acudits”, regles per fer humor gràfic. Serà a les 18:30h al Museu d’Art Modern al carrer Santa Ana.
Per dissabte, dia en que clou aquesta edició, Miguel Villalba Sànchez (Elchicotriste) amb la intervenció del dibuixant australià Benjamin Constantine parlaran dels “Herois i antiherois: Arquetips psicològics en el còmic”. Els personatges de còmic representen sovint tipologies caracterials dels éssers humans, portades a l’extrem per narrar histories amb major intensitat. Els dibuixants conviden a posar-te en la pell d’un heroi o un antiheroi de còmic. L’acte es realitzarà també al Museu d’Art Modern.