Crisi i tarragonisme són les paraules que estan centrant darrerament l’actualitat. La primera fa més temps per desgràcia i la segona, després que, en un intent de defugir de la primera, hagi sortit a la palestra el sentiment d’orgull i lideratge que ens atorga ser capital de província. Però, ambdues paraules haurien d’anar unides, s’ha de liderar i “escombrar cap a casa” fent que les administracions de Tarragona inverteixin en la nostra ciutat.
Un concepte que des de l’Ajuntament no tenen massa clar, ja que un exemple d’aquesta incoherència és el fet que el nostre consistori hagi contractat a una empresa de Reus, Avellana Digital SL, també propietària de la marca, “Productes de la Terra”, pel desenvolupament de la
web Club dels Tarraconins, que té com a objectius prioritaris “treballar per la proximitat i la modernitat, i generar il•lusió per la ciutat a través d’un tarragonisme constructiu”, per un import de 24.534,18€. No posem en dubte la professionalitat d’aquesta empresa, ni tan sols el fet que també desenvolupin el web del reusenc Ernest Benach, només caldria pensar que fer “tarragonisme constructiu” també és donar oportunitats a les empreses de la nostra ciutat, que en temps de dificultat, no estaria demés fer-les partíceps d’aquests 24 mil euros de tarragonisme.