Olga Xirinacs exclama, en la secció de foto-denúncia de TT, que torna el follet de la moto que recull caca de gos, amb el seu casc i la manegueta. Xirinacs explica que l’Ajuntament de Tarragona ho presenta com a novetat, però el cert és que el 14 de gener del 2003, ja passava un altre homenet en moto - a qui ella va anomenar el nan verd, pel color de l’uniforme. “L’únic que canvia en l’actual versió del follet és que ara l’uniforme és de color taronja”, diu.
El 2003, Xirinacs va preguntar al nan verd per què no recollia les tifes de la gespa dels parterres, i li va respondre: “tinc la mànega curta”. “Fa riure per aquella cançoneta de canalla: ”la mànega curta, no arriba!”, manifesta Olga Xirinacs.
Vuit anys deprés, la nostra lectora torna a preguntar al nanet taronja per què no recull la caca evident que mostra el retrat i li contesta: “és que tinc la mànega curta”.
Tant Llavors com ara, l’Olga Xirinacs va avisar a tots els departaments responsables de l’homenet de la mànega. I ha arribat a les següents conclusions: “¿Per què gastar en sou i combustible?, la majoria d’amos i mestresses de gossos són d’allò més incívics, perquè fa molts anys que observo les mateixes porcades i mai cap agent ni vianant els ha reptat per fer orinar, defecar i arrencar la gespa amb les potes als seus gossos. I que li donin d’una vegada per totes una mànega llarga al follet, caram!”