Degut a l’èxit de 'Tarragona Restaurant Wine' la Cambra ja prepara l’edició de 2012
  
Quan Tarragona Restaurant Wine enfila ja la seva recta final, tot i que els propers dies i hores s’intueixen que seran frenètiques pel nivell de reserves i demanda de taules, Albert Abelló, president de la Cambra de Tarragona ha fet una primera valoració d’una iniciativa que pel seu abast i repercussió “ha estat una sorpresa molt grata i desbordant per a tothom”.

Tarragona Restaurant Wine, definit com un viatge de “sensacions, sabors i textures” està essent molt més, ja que ha permès que els tarragonins descobríssim que tenim un ric patrimoni amb un inesgotable potencial. “Els clients han vist que, a tocar de casa, tenim una vins amb una qualitat de primer nivell que poden competir sense complexes amb els millors productes del món. Els restauradors se n’han adonat de l’oportunitat i el fet distintiu que suposa incorporar a les seves cartes els nostres vins, uns vins que tot i la seva qualitat i prestigi eren injustament poc coneguts. I els cellers saben que amb esdeveniments com aquest tenen una canal de promoció únic i inèdit, que anirà a més per què entenem que és el futur per ajudar-los a donar-se a conèixer”.

Albert Abelló explica que això s’ha traduït ja, quan encara no s’ha acabat aquesta primera edició, en un allau de peticions per part dels cellers i dels restauradors de prendre part a l’any vinent a Tarragona Restaurant Wine. “Al 2012 ho tornarem a repetir, amb nous vins, nous restaurants i amb sorpreses molt interessants que faran de Tarragona la capital vitivinícola del sud de Catalunya, gràcies al creixent suport i reconeixement que estem tenint dels vins de les DO Catalunya, Cava, Conca de Barberà, Montsià, Penedès, Priorat, Tarragona i Terra Alta

I els clients? Doncs, com per part de molts restaurants, “hem rebut moltes peticions d’allargar més dies aquesta promoció. L’any vinent ho farem. El Tarragona Restaurant Wine de 2012 tindrà més dies”. De fet, gràcies a aquesta promoció el mes de novembre que pel sector de la restauració era el pitjor mes de l’any s’ha convertit en el millor en ocupació.

“Ja fa dies que alguns restaurants han penjat el cartell de complet, sobretot pel que fa a sopars. En les properes hores el nivell de reserves es dispararà. Es tracta de no defallir i anar buscant ja que encara és possible trobar taula”, ha assenyalat Abelló.
El president de la Cambra de Tarragona ha assenyalat que Tarragona Restaurant Wine no hauria estat un èxit sense el decidit suport dels cellers que hi han pres part aportant els seus vins “excel•lents” i que van creure en una proposta que no es realitza a cap altre lloc de l’Estat; el compromís dels restauradors que s’han esforçat als fogons i el suport de José Peñín, autor i editor de la reconeguda “Guía Peñín de los Vinos de España”, una referència pel sector.
Redacció TT - 17/11/2011 - 15:22h
Tarragona va de Vi i de Tapes.
23/11/2011
15:38
Crec sincerament que no és la millor opció per una ciutat concentrar esforços en aquestes coses. La ciutat ha de fer iniciatives que portin a la gent d'arreu a disfrutar del comerç i del turisme tot l'any i complementar-ho amb coses així. De la forma que està muntat ara la gent desapareix de la ciutat i deixant com un desert la Rambla, o carrers comercials que per les obres i altres mogudes o pel preu d'aparcament o simplement per no tenir cap atractiu.
afino
22/11/2011
14:48
Amb IVA o sense?
TT
18/11/2011
14:41
a 1'95 cada copa.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat