0 comentaris
12:18
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
Sopar gastronòmic per la lliga contra el càncer
  
El proper divendres onze de novembre de 2011 i organitzat per Marco Borromeo, xef del restaurant El Palau del Baró, l’Àngel Jiménez, cap de cuina del Complex Educatiu de Tarragona, i l’Ignasi Basora, responsable del col•lectiu Apath, tindrà lloc al Complex Educatiu de Tarragona, antiga Universitat Laboral, un sopar gastronòmic a benefici de la Fundació Josep Carreras i la Lliga Contra el Càncer que sota el lema “Tots contra la leucèmia i el càncer” vol recollir fons per a la lluita contra aquestes malalties.

Amb les armes dels cuiners i amb la col•laboració especial dels tres xefs dels restaurants de les comarques tarragonines amb estrella Michelin, Joan Bosch (Can Bosch) , Diego Campos (Rincón de Diego), i Francesc López (Torreó de l’Indià, del hotel Villa Retiro) i del pastisser Marco Martins Carreiro (Pastissos de Crema), i del gelater Gabri Olivier (Gelateria Italiana), i més d’altres treinta col•laboradors, els organitzadors esperen recaptar fons per a lluitar contra el càncer i la leucèmia, oferint una espectacular cita gastronòmica a un preu de 60€ per persona i amb un menú certament atractiu i de gran alçada culinària.

El menú del sopar inclou uns aperitius: encenalls de pernil ibèric i pa amb tomàquet; taula de salmó; broqueta de fumats; còctel de brandada de lluç de palangre amb gelatina de gaspatxo; croc de salmó de Noruega; pop amb ceba i patata “pochada”; croquetes de bolets de temporada; continuant amb un entrant amb tres tipus de tàrtar: tàrtar de llagostins amb aire de fruita de la passió; tàrtar de salmó amb maionesa de wasabi; i tàrtar de barat amb sofregit de tomàquet; desprès un primer: suquet de rap amb patates de prades i fesols de temporada; un segon: xai desossat rostit a baixa temperatura amb cremós de poma al porto i suc de la seva cocció; per acabar amb un prepostre: xarrup sorpresa de fruites exòtiques i cítrics; i un postre lingot de xocolata 70% i crema lleugera de bailey's sobre bescuit de nous, banyats amb cacau amarg i cruixent de les seves faves. Finalment, cafès i petit tours. Tot això amb maridatge de vins i caves de la regió.

Per aquest sopar s’ha triat la data de l’11 de l’11 de l’11 per donar-hi un sentit màgic a la cita i per esperar que aquest dia tan numèricament simbòlic serveixi d’al•licient per a aconseguir els objectius proposats pels organitzadors.

Acabat el sopar es faran sortejos de sopars en restaurants acreditats de les comarques tarragonines, de quadres de pintors reconeguts, o de vins, entre d’altres sorpreses.
Les inscripcions cal formalitzar-les fins el dia 7 de novembre al telèfon 648452647, o al e-correu onceonceonce@hotmail.es

I aquells interessats en fer més aportacions econòmiques a benefici de la Fundació Josep Carreras i la Lliga Contra el Càncer poden fer el corresponent ingrés al compte corrent 2081 0437 67 3300002714.
Fèlix Llovell - 25/10/2011 - 12:18h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat