Els granes que han jugat un molt bon partit s’imposen 0-2 a Cartagena
Novament el Gimnàstic ha aconseguit la victòria fora de casa (a aquest pas, s’haurà de pensar en renunciar a jugar a Tarragona) i aquest diumenge ho ha fet al camp del líder, el Cartagena, i ho ha fet desprès de jugar un molt bon partit, sobre tot durant la primera part, controlant en tot moment el joc, amb ganes i aprofitant les ocasions de gol.
Els primers 45 minuts han estat decisius, ja que el Nàstic ha aconseguit els dos gols, el primer al minut 22 gràcies a una falta que ha materialitzat Campano i el segon al minut 42 desprès d’una excel•lent jugada per la esquerra de Walter que ha centrat i José Mari ha fet el 0-2 definitiu.
Al segon període el Cartagena ho ha intentat però els granes han sabut defensar els tres punts i fins i tot haguessin pogut ampliar la diferència al marcador, com al minut 68 quan Vicente ha enviat la pilota al pal.
En definitiva, tres punts que col•loca de nou els jugadors de Cèsar Ferrando en la part alta de la classificació, concretament a quatre punts de l’ascens.
Alineacions:
Cartagena: Rubén, Expósito, Clavero (Dani Pérez, M. 64), Pascal Cygan, Chus Herrero, Longás (Falcón, M. 74), Héctor Yuste, Tato, Sielva (Quintero, M. 56), Víctor i Toché.
Nàstic: Rubén Pérez, Fachán, Cherfa, David Medina, Biel Medina, Miguel Ángel, David Bauzá, Campano (Parri, M.91), Walter (Àlex Cruz, M. 80), Fernando Morán i José Mari (Vicente, M. 46).
Redacció TT - 15/11/2009 - 21:32h