Tot i la bona actitud del Nàstic no passa de l'empat (1-1) davant el “Recre”
La “maledicció” del Nou Estadi tot i el canvi d'entrenador contínua.
Nàstic i Recreativo de Huelva han signat un empat a un, en un partit que s'ha jugat a un ritme molt revolucionat amb constants alternatives per ambdues parts.
Els granes s'han avançat en el marcador en el minut 13, gràcies a un esplèndid cop de cap de Jorge després d'un córner magníficament tret per Campano. Deu minuts després Carmona ha aprofitat un rebuig de la defensa local per aconseguir d'ajustat xut l'empat amb què ha finalitzat el partit.
El segon període que s'ha iniciat amb la substitució de Barros per Arroyo ha seguit amb la mateixa tònica, més pròpia del futbol anglès dels anys 60 que de l'actual.
Malgrat el resultat cal destacar l'actitud i l'empenta dels jugadors del Nàstic, el que ha valgut el reconeixement dels 4500 espectadors que han assistit a l’encontre.
Alineacions:
Nàstic: Rubén Pérez, Mingo, David Medina, Mairata, Jorge, Miguel Ángel (N'Gal), De Barros (Arroyo), Campano, Vicente (Àlex Cruz), Fernando Morán i José Mari.
Recreativo de Huelva: Guaita, Córcoles, Peña, Mora, Bouzón, Rafa Barber, Javi Fuego, Óscar Díaz (Aitor), Álvaro Antón, Carmona (Barrales) i Braulio (Dani).
Redacció TT - 03/04/2010 - 20:11h