El Nàstic torna al pou!
El Celta guanya (1-2) a Tarragona
  
Fotografia: Gimnàstic.com
El Nàstic ha perdut aquesta tarda davant el líder, el Celta, en un partit molt complicat en el qual els gallecs han demostrat perquè ocupen aquesta posició. Els de Paco Herrera han creat molt de perill especialment en les contres, aconseguint emportar-se els 3 punts del Nou Estadi el que ha provocat que els granes tornin a la zona de descens . El Nàstic ha treballat molt i ha creat ocasions, sobretot a la segona part però finalment el gol de Powel no ha estat suficient.

En els primers 45' els gallecs han marcat el ritme del partit, mostrant un gran joc i atacant amb insistència. Al minut 9 han gaudit d'una claríssima ocasió que Rubén Pérez ha salvat en dos temps just en la linea de porteria. Al minut 21 el Nàstic ha pogut marcar però el potentíssim xut de Felipe Sanchón des de fora de l'àrea l'ha rebutjat Falcón. Poc després Álex Ortiz ha rematat de cap a la sortida d'un córner però Roberto Lago ha tret de nou la pilota de sota els pals. Al minut 28 ha arribat el gol del Celta aconseguit per Iago Aspas.

A la segona part el Nàstic ha arribat més a la porteria de Falcón i després del gol de Powel ha posat les coses més difícils al Celta. Al minut 55 el conjunt visitant ha marcat el 0-2; Roberto Lago ha rematat la centrada de Quique De Lucas fent pujar el segon gol a l'electrònic. Després del gol, Sanchón ha tingut varies ocasions a les seves botes que no ha pogut aprofitar i al 70' Powel ha retallat distàncies amb el seu gol. Rodri ha iniciat la jugada però el seu xut s'ha estavellat al travesser, el rebot l'ha agafat Eloy que tampoc ha pogut marcar però a la tercera el pitxitxi del Nàstic amb un xut creuat ha fet el 1-2. A partir d'aquí els grana han pressionat més i a tres minuts del final la intervenció del meta del Celta ha evitat que un cop de cap de Powel acabés entrant.

El Nàstic tornarà a jugar aquest dimecres a Xerez i el proper dissabte ho farà al Nou Estadi davant el Cartagena.
Redacció TT - 26/02/2011 - 19:30h
repetimos
01/03/2011
10:31
L'any del Centenari l'equip de futbol va baixar de categoria, i ara que celebrem el 125è sembla que anem pel mateix camí.
Eduard
28/02/2011
09:20
Feliç del resultat, peró tal i com esta escrit sembla que el Nàstic ho hagi donat tot al camp, cosa que haurieu d'estar contents si ha estat així, i a més a més jugant contra el lider.

Aupa Fàstic!
Som de 2ªB
27/02/2011
11:31
No vull ser negatiu, però amb l'equip que hi ha, queda clar que acabarem a 2ªB.
Gràcies senyors Noguès, Fernandez i J.L.Garcia entre d'altres.

VISCA EL NÀSTIC
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat