El Port de Tarragona s’ha compromès aquest dimarts davant de la Cambra de Comerç de Tarragona, el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona i del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a liderar i coordinar l’estratègia comercial que es desenvoluparà a partir d’ara amb l’objectiu de posicionar el territori com a punt d’escales de creuers. L’acord entre les diferents institucions enceta una nova etapa de col•laboració que tindrà com a objectiu principal, gràcies a la participació de totes les institucions, posicionar la marca de Tarragona Patrimoni de la Humanitat i el seu territori dins del competitiu mapa creurístic, que es troba en plena expansió a la Mediterrània.
La reunió de treball s’ha celebrat a les instal•lacions de l’Autoritat Portuària de Tarragona (APT) i ha comptat amb la participació de Josep Andreu, President del Port; de la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona, Patrícia Anton; del gerent de Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, Carles Sans; del president de la Cambra de Comerç de Tarragona, Albert Abelló; de la gerent de la Cambra de Comerç de Tarragona, Mercedes de Pablo; del Vicepresident de la Diputació de Tarragona, Benet Jané (en delegació del President del Patronat de Turisme de la Diputació, Albert Batet); del gerent del Patronat de Turisme de la Diputació, Octavi Bono; del representant del Consorci Tarraco Romana, Joaquim Queralt; i de tècnics del Port de Tarragona. Tots els agents del territori han coincidit en la necessitat d’obrir noves oportunitats per al sector turístic del territori i d’impulsar definitivament estratègies que posicionin Tarragona dins del mapa creuerístic. En la mateixa línia han destacat que, tot i que hi ha molta feina a fer ja que la presència de creuers al territori ha estat fins ara gairebé testimonial, les possibilitats de Tarragona són il•limitades si s’aconsegueix transmetre a les companyies navilieres els grans atractius que Tarragona i la Costa Daurada presenten en àmbits decisius com l’accessibilitat portuària (especialment a partir de la recent posada en marxa del nou espai de recepció de passatgers) l’oci familiar, la cultura, el patrimoni, la gastronomia, els espais naturals i la climatologia.
Els representants de les diferents institucions s’han emplaçat en noves reunions de treball i fer així seguiment de les accions comercials que es vagin realitzant.
Redacció TT - 31/01/2012 - 19:05h
Fum
01/02/2012
15:59
Repeteixo, és una venuda de fum. Fum i res més. Hi ha alguna mena d'estudi al darrere? Hi ha traçada alguna estratègia? o, senzillament, és parlar per parlar?
Ja ja jaaaaaaaaaaa
01/02/2012
14:52
els grans atractius que Tarragona, l’oci familiar (on?), la cultura (quina?), el patrimoni (brut i molt), la gastronomia (les tapes?), els espais naturals (el parc del Francolí?) i la climatologia (calor amb humitat?). Que no ens venguin més motos, val més que vinguin portavions USA que almenys clubs i prostibuls en tenim de sobra.
Comentari eliminat
01/02/2012
14:01
Aquest comentari ha estat eliminat per incomplir les
normes d'ús