La Diputació difon els atractius turístics de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre al SALÓ MAHANA de França
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha fet promoció de les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre al Saló Mahana de Tolosa de Llenguadoc. Tretze organismes de la Costa Daurada i vuit de les Terres de l’Ebre han estat presents a la 25a edició de la fira, que ha finalitzat en aquesta ciutat francesa.
Aquest saló de turisme rep cada any nombrosos visitants i expositors del sector. Com a novetat d’enguany, cal destacar la participació i inclusió al mateix recinte de Destinations Nature, un espai especialitzat en senderisme, esport i viatges que des de fa 25 anys, i amb periodicitat anual, es du a terme a París. El certamen turístic Mahana també se celebra a les ciutats de Bordeus, Marsella i Lió.
Ubicades dins l’estand de Turisme de Catalunya, la representació de la Costa Daurada i la de Terres de l’Ebre ha disposat d’un espai propi. Hi han participat tretze organismes de la Costa Daurada adherits al conveni còrner, que permet la participació conjunta en fires durant 2009. Aquests són el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, els patronats i oficines municipals de turisme de Mont-roig del Camp / Miami Platja, Tarragona, Torredembarra, Cambrils, Salou, Calafell, Vila-seca-La / Pineda Platja, Roda de Barà, El Vendrell, Creixell i Cunit, així com PortAventura. Pel que fa a les Terres de l’Ebre, hi han participat el Patronat de Turisme de la Diputació i les oficines i patronats municipals de Turisme d’Alcanar, l’Ampolla, l’Ametlla de Mar, Amposta, Ascó, Deltebre, Sant Carles de la Ràpita i Tortosa.
Redacció TT - 06/03/2009 - 19:29h