Els hotelers de la Costa Daurada facturen menys tot i situar-se l’ocupació en el 92% la primera quinzena d’agost
  
El percentatge d’ocupació definitiva assolit als establiments hotelers de la Costa Daurada central durant la primera quinzena d’agost ha estat del 92%, segons dades facilitades per l’Observatori de la Fundació d’Estudis Turístics Costa Daurada a l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda. Una dada que finalment dista tan sols dos punts si la comparem amb la que hi va haver l’any passat, que fou del 94%.

Segons el vicepresident de l’Assoaciació Hotelera, Joan Antoni Padró, “malgrat la bona ocupació, la facturació ha estat sensiblement inferior a la de l’any passat, doncs ha calgut fer moltes ofertes i rebaixar els preus considerablement”.

El turisme espanyol ha arribat al 38%, mentre que l’estranger ha tingut un percentatge del 62%, essent el més nombrós el britànic.
Redacció TT - 25/08/2009 - 10:22h
hoteler
25/08/2009
13:14
i gràcies i que duri
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat