La situació de crisi ha obligat a prop d’un 35% dels establiments hotelers de la Costa Daurada a tancar pel Pont del Pilar i no després de Tots Sants com s’acostumava a fer.
L’Associació Hotelera Salou-Cambrils –La Pineda han donat a conèixer que, en tancar la temporada, les pernoctacions a la Costa Daurada Central han disminuït un 15% i que la facturació ha sofert una davallada del 22%.
La caiguda més forta es va enregistrar entre abril i juny, fent-se més notòria la disminució del mercat estranger, sobretot l’anglès i el rus, a conseqüència de la revalorització de l’euro. De cara al 2010 confien en que el mercat estranger remunti. Els mesos d’agost i setembre van salvar la temporada gràcies als turistes nacionals que s’han mantingut, aproximadament tenen un 66% de repetició de clients i esperen seguir en la mateixa línia.
Redacció TT - 29/10/2009 - 12:55h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!