Un total de 10 establiments hotelers de la demarcació han estat inclosos en la guia ‘Petits Grans Hotels de Catalunya 09/10’. La guia és editada, en col•laboració amb Turisme de Catalunya i amb el suport dels patronats de Turisme de les Diputacions Provincials de Catalunya, pel grup Petits Grans Hotels de Catalunya. Es tracta d’una associació que aplega una quarentena d’establiments de petites dimensions del país, amb una oferta conjunta de 600 habitacions que donen cobertura a la pràctica totalitat del territori català. Els hotels del grup Petits Grans Hotels de Catalunya es caracteritzen per no tenir més de 15 habitacions, un ambient familiar, una alta qualitat dels serveis, una excel•lent oferta gastronòmica i una ubicació en un entorn altament atractiu.
L’origen de l’associació Petits Grans Hotels cal trobar-lo el 2003 a les comarques gironines, amb un total de 26 establiments. És a partir del 2008 que la marca creix a partir de les peticions d’incorporació d’hotels d’altres zones de Catalunya fins a arribar als quaranta establiments associats en l’actualitat.
Des del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona es valora molt positivament el creixement de Petits Grans Hotels, especialment amb la inclusió dels establiments de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. Segons el president del Patronat, Joan Aregio, “les nostres comarques ja fa anys que generen aquesta tipologia d’hotels, fins a adquirir una dimensió significativa dins de la nostra oferta turística. Al Patronat som sensibles amb aquesta realitat”.
Pel que fa a la guia, el Patronat valora la seva funció promocional dels establiments i del territori, “però sobretot el seu funcionament com a mecanisme objectiu per identificar aquesta tipologia d’establiments, sector que fins ara ha estat complicat de quantificar en el seu conjunt”, assegura Aregio. La Diputació de Tarragona ha donat suport a l’edició de la guia amb presència publicitària tant de les marques Costa Daurada com la de Terres de l’Ebre.
Guia ‘Petits Grans Hotels de Catalunya 09/10’
Hotels de la Costa Daurada
Cal Barber
Cal Maginet
Davall Plaça
L’Antiga
La Grava
Fonda Cal Blasi
Mas La Boella
Hotels de les Terres de l’Ebre
El Celler de Panxampla
Les Capçades
Tancat de Codorniu
Redacció TT - 16/12/2009 - 20:57h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!