0 comentaris
13:21
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
Les Terres de l'Ebre participen al Buy Catalunya
El trets identificatius de Terres de l’Ebre van captivar als touroperadors internacionals
  
Via Verda
Museu casa  O´connor
La marca turística Terres de l’Ebre ha estat un dels principals focus d’atenció dels més de 150 touroperadors procedents de més de 20 mercats internacionals que han participat en l’edició d’enguany de Buy Catalunya, que es va dur a terme la setmana passada.

El trets identificatius de Terres de l’Ebre que van captivar als touroperadors internacionals van ser: la riquesa natural i cultural de les quatre comarques que formen les Terres de l’Ebre – Terra Alta, Ribera d’Ebre, Baix Ebre i Montsià– la poca massificació, la riquesa gastronòmica i alternatives de descoberta del territori que promocionen els valors de l’ecologia i l’esport, com és la Via Verda. Per tots aquests atractius, els agents turístics van mostrar la seva gran atracció per la zona i el seu interès en incloure el territori dins de la seva oferta.

En concret, els representants de Terres de l’Ebre van mantenir reunions amb un total de 14 touroperadors del Regne Unit, França, Bèlgica, Itàlia, Alemanya, entre d’altres, i van mostrar el seu interès per programar noves activitats a les Terres de l’Ebre els touroperadors Exotic travel, Loca France, Penguin Travel, Inscape Fine Art Study Tours, Cellar Tours o Kontouren, entre d’altres, el que suposa la consolidació de la marca turística a l’estranger com a destinació clau pel turisme de natura.

Visites prèvies per conèixer el territori de primera mà

Alguns dels touroperadors participants al Buy Catalunya, que van mantenir trobades amb representants de Terres de l’Ebre, van conèixer de primera mà els encants de la zona gràcies als viatges de familiarització per tot el país organitzats els dies previs al workshop per part de l’Agència Catalana de Turisme. Concretament, es van visitar punts de gran atracció turística de la zona, com són Horta de Sant Joan, la Via Verda, el celler cooperatiu de Pinell de Brai, el castell de Miravet, la Moleta del Remei i la casa O´Connor d´Alcanar, o el Molí de Rafelet. A més, també van participar en les activitats de descens en piragua des de Miravet fins a Benifallet, rutes cicloturístiques pel Delta de l’Ebre i la tradicional passejada amb barques de perxar.
Redacció TT - 28/05/2010 - 13:21h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat