El proper 4 de desembre, el Balneari de Caldes de Boí obre les seves portes amb l’arribada de la temporada d’hivern. Durant aquest periode l’Hotel Manantial (4*), el Centre Termal i el Restaurant Gastronòmic “Jean Luc” acolliran tant als seus clients com a aquells altres de la Vall de Boí que vulguin gaudir del termalisme i de l’alta gastronomia.
Per la seva ubicació en ple centre del Pirineu de Lleida i a 1.500 metres d’altura, aquesta vall configura un entorn únic i incomparable, ja que a més del Balneari, compta amb un conjunt d’esglèsies romàniques declarades Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO, el Parc Nacional d’Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici, i l’estació d’esquí de Boí-Taüll.
Aquesta proximitat a l’estació de Boí-Taüll (a 20 min.), juntament a la de Baqueira Beret (a 45 min.), ha fet que el Balneari de Caldes de Boí hagi creat el concepte “Slow Ski”. Seguint el model italià de “Slow Food”, filosofia que combina plaer i coneixement dins del món gastronòmic; el Balneari de Caldes de Boí combina el plaer de practicar esquí pel matí, facilitant als seus clients la contractació del forfait, relaxar-se durant la tarda amb tractaments termals al Balneari, envoltat per les seves 37 fonts d’aigües minero-medicinals, i acabar la jornada gaudint d’un sopar immillorable al seu Restaurant Gastronòmic “Jean Luc”, dirigit pel prestigiós xef Jean Luc Figueras (1* Michelin).
El Balneari de Caldes de Boí, un nou destí d’hivern per a l”esquiador tranquil”.
Redacció TT - 27/11/2008 - 23:17h
Pitu Tarrasa
28/11/2008
16:24
Apa Noi, Sí dius que vas de part meva et costarà més car. Millor que vagis per lliure. Salut!
APA NOI
28/11/2008
15:11
si anem de la teva part, PITU , TINDREM UN DECOMTE SALUT
APA NOI
28/11/2008
15:11
si anem de la teva part, PITU , TINDREM UN DECOMTE SALUT