0 comentaris
18:59
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
«Terres de l’Ebre. Aquí comença tot», el nou eslògan de la marca Terres de l’Ebre
La nova campanya gràfica i de publicitat, mostra alguns dels racons més emblemàtics d’aquesta destinació amb la intenció de seduir al públic de proximitat i amant de la natura
  
Terres de l’Ebre ha presentat aquest dimarts la nova línia gràfica de publicitat que servirà per atraure visitants i promocionar els grans atractius de la destinació de cara als mesos més forts de la temporada alta, que ja es va iniciar durant les vacances de Setmana Santa. La nova línia visual que seguiran els cartells de Terres de l’Ebre a partir d’ara, una sèrie de sis originals que situen a l’espectador dins del paisatge i l’empenyen a participar activament de la riquesa de l’oferta turística de la zona.

La presentació de la campanya –elaborada per l’estudi de disseny gràfic La Guerrilla, de Sant Cugat del Vallès– s’ha dut a terme aquest matí al Conservatori de Música de Tortosa i ha comptat amb la presència del president del Patronat de Turisme de la Diputació, Joan Aregio; el gerent del Patronat de Turisme de la Diputació, Octavi Bono i la responsable de la Marca Turística Terres de l’Ebre, Marta Farrero les claus estratègiques que seguirà aquest nou posicionament, que es diferencia de l’anterior en el fet que, en aquesta ocasió, es potencia la implicació del receptor.

L’objectiu de la campanya és promoure la visita a les Terres de l’Ebre i atraure tant als visitants que ja coneixen la destinació com als nouvinguts, a través d’un eslògan que vol fer partícip al visitant de totes les suggerències de la destinació: “Terres de L’Ebre. Aquí comença tot”, que és el lema que ha escollit el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La nova línia de publicitat també cerca posicionar les Terres de l’Ebre com una destinació amb caràcter identitat propi, destacar la seva riquesa i donar a conèixer els diferents productes turístics que es troben sota el paraigües de la marca Terres de l’Ebre.

A través d’imatges evocadores, els sis cartells transporten a racons de gran bellesa, com són el cor de l’Ebre, les platges, el massís dels Ports, els racons amagats de la Via Verda o a les catedrals del vi, en un viatge que fa ús de la força visual per situar al receptor dins de l’escena. La campanya pretén fer un pas endavant per captar turisme de proximitat –que és un dels principals focus de visitants de la zona– de més de 18 anys i classe mitjana. Els cartells volen captar l’atenció de persones amb inquietuds i atretes per l’autenticitat, que sentin predilecció pels ambients relaxats, el contacte actiu amb la natura i que vulguin passar uns dies en una destinació no massificada.

En definitiva, és una campanya adreçada al turisme diferent i singular.
Redacció TT - 04/05/2010 - 18:59h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat