ben fet
11/06/2015
12:04
que altres n'aprenguin.
no fotem
11/06/2015
14:40
ja estan prou aturades.
Jam
11/06/2015
15:08
Mai es tenia que haber permes aquesta XAPUÇA del tercer fil, no han fet ja prou menyspreus ?
prou nyaps
11/06/2015
16:01
Que el govern de l'Estat es deixi de tercers fils i nyaps varis, i que afluixi els calers per traslladar la línia fèrria i l'estació a l'interior, i la connecti bé amb el corredor ferroviari mediterrani d'ample internacional.

Que no ens digui que no té diners, perquè bé que se'ls gasta per construir estacions d'alta velocitat a pobles de 28 habitants de Zamora.

I en tot cas, que parli clar i ens digui que no vol invertir diners a Catalunya. Això ens ajudarà a decantar el nostre vot el 27S.
A prou nyaps
11/06/2015
20:08
No quedes como un mentiroso y un ignorante de la vida. El 'tercer fil' ha sido idea de los nacionalistas!

A ver si esto te ayuda a decantar tu voto para el 27S.
al nyaps
11/06/2015
23:35
Con el beneplácito del PP.
"chapuza nacional"
12/06/2015
01:27
Sembla que els que governen el país i els que dirigeixen la ciutat, no s'han assabentat encara que TGN necessita una nova estació a l'interior. Però, com sempre, Espanya, seguirà sent una "chapuza nacional".
prou nayps
12/06/2015
09:53
No és important qui va idear el tercer fil, sinó per què es va idear: una sol·lució provisional, ja que no hi ha manera que l'Estat engegui una de definitiva per fer arribar l'ample internacional a Tarragona.

Tanmateix, una apreciació: diu que el van idear "els nacionalistes" (es refereix als nacionalistes catalans o als nacionalistes espanyols?). Doncs bé, segons tinc entès, va sorgir com a proposta de l'Autoritat Portuària, on estan representats, entre altres, la Generalitat i l'Estat.

Per altra banda, la Generalitat té un Pla Territorial del Camp de Tarragona i l'Ajuntament té un POUM que contemplen la sol·lució de recuperar, desdoblar i canviar l’ample de via de la línia Reus-Roda.