M A P
27/02/2010
11:12
Doncs ja era hora que s'acabés. Bravo.
Alguns arbrets nous no farien massa mal, no...
Lector TT
27/02/2010
17:58
El que s'han de plantejar és d'instal.lar un o dos semafors al circuit d'avançaments dreta-esquerra que tenim al Carrer Vidal i Barraquer a l'alçada Parc Central - Tabacalera, la gent no va a 50km/h MAI. Cal un semafor o elevar els passos de vianants!!!. Seria més urgent que el semàfor que inaguraràn a la via Roma al davant de les oficines de les oficines del inss o de l'hotel AC.
Josep
27/02/2010
20:18
Quina llàstima, ara que hi han fet obres, no estaria de més haver eixamplat tres metres més tota la part central i retallar tres metres la vorera que en sobre.
Vull que els ànecs tornin a la Plaça Imperial Tàrraco!
27/02/2010
21:25
Que tornin ja!!! http://bit.ly/d0fvRW
visca
27/02/2010
22:18
Jo creia que tant de temps fent obres a la plaça ere per que feien l'estació de renfe soterrada, ja que mai es veia a ningú treballant.
Si amb aquesta plaça s'han tirat........ no vull saver l'any que acabaran les rotondetes de l'autovia a Reus.
Pedalant per Tarragona
28/02/2010
21:53
Aquest matí he escrit el que us transmeto al mur de fbook de l'alcalde, ja us diré que me'n diu (i si algú d'aqui em pot contestar que ho faci):
Molts pensàvem que la "nova" Plaça Imperial Tarraco recuperaria els seus habitants "naturals"...però pel que ha dit l'Alcalde en la inaguració "els ànecs s'infectaven i podrien infectar els nens" (sinó és la cita textual si us plau em corretgeixen)...m'ha fet rumiar, sóc el primer que entenc la raó (la salut és lo primer), però sempre em faig les mateixes preguntes sobre el tema i m'he permés d'etiquetar-los a vostés així segur que ho aclarim (quin gran invent aixó de la democràcia 2.0 :P): (SEGUEIX)
Pedalant per Tarragona (SEGUEIX)
28/02/2010
21:54
1.El problema és dels ànecs o dels excrements d'ells?
2. Si la resposta és els excrements....que en fem amb els del coloms i amb els d'altres ocells que també ho fan a la Imperial?
3. El brollador i el seu efecte d'aspersor en té alguna cosa a veure? (si la resposta és afirmativa tenim doncs el mateix problema, i el que es perilló és el brollador i el seu efecte en l'aire oi?)
4. Hi ha algun cas de persona a qui els ànecs li hagin transmés (directa o indirectament) algun tipus d'infecció/malalatia?
Sé que és un tema menor, però agrairia que algú em contestés...i tant de bo algun dia poguem tornar a gaudir de la plaça amb els ànecs, tot un símbol , si m'ho permeten, de tarragonisme.
jo
01/03/2010
09:36
Pedalant, no home, es una riqueria més d'aquest alcalde que a més d'incult és pedant.
Mira que dir aquestes bajanades, espero que el amics del animals i la seuva conservació diguin alguna cosa. Mare meva la quantitat de nens/es que tindriem "infectats". Alcalde fes-to mirar, estats arriban a lo patètic.
Magi
01/03/2010
10:46
Fa uns dies un "Lector TT" reclamava en un semàfor o passos de vianants elevats a Vidal i Barraquer. Gracies per utilitzar el cap per pensar, al consistori no se l'hi pot acudir mai una cosa així per fer una millora tant necessària com la que vosté proposa. Aquest carrer te el principal problema en les bandes sonores instal.lades al mig de l'acceleració, aixó provoca que el que frena per respectar despres arriba accelerant al pas de peatons amb la dificultat per tornar a frenar, sobretot quan hi ha conductors que maltracten els seus cotxes sense frenar a les bandes sonores. Per cert si putxes la roda amb un tornillo d'una banda en mal estat, qui és el responsable?
jo
01/03/2010
12:05
Sr. Ballestros, son anecs, ocas o ànegues??. I el que infecta son ells/as o es vostè i les seves declaracions sense cap base ni científica ni provable, miri que hi havia la Floria, que per florir florir els nenúfers i les begonyies és pudreixent i poden contaminar les aigües
L'altre
01/03/2010
12:14
Però que coy innauguren, si la Plaça fa més de 30 anys que es va innaugurar. Però lo més gros es que s'ha fet amb diners del deuta públic que a la fí pagarem tots.
Berta
01/03/2010
13:55
La contaminació dels ànecs és una excusa, sense més, per no posar-los altre cop. I la merda que deixen els coloms? No contamina? Putrifica!
l'únic jo
01/03/2010
14:43
Qui ha fet i fà el passarell?.
Curioso lo tuyo
01/03/2010
15:38
Pedalant pel Aregio no Toni...
Pedalant per Tarragona - Toni Vera
01/03/2010
16:48
No era pas una mascara d'anonimat apreciat Sr.Curioso "lo mio" :D, només cal que visitis pedalantpertarragona.com . No em desagrada en el menys mínim que quan pensi en sinònims de Tarragona li vingui al cap el nom del Sr.Aregio.
No crec que haguem d'elevar un tema menor com aquest a les "altes instàncies de la política municipal"(els hi dic aixó perque apostaria a que l'IP del comentari deu ser de la Part Alta, concretament d'allà on llueix més el savoir faire politic, sino els demano em perdonin, estic amb maldecap avui), només he volgut reflectir el que vaig sentir ahir de l'alcalde, i donat (SEGUEIX)
Pedalant per Tarragona - Toni Vera
01/03/2010
16:53
(SEGUEIX) i donat no ho entenia vaig decidir preguntar directament a qui havia portar l'inaguració i fet les declaracions (era més fàcil deixar-lo verd als quatre vents que preguntar, però no uso els estils d'altres Mr.Curious)
Es va crear ja fa molt de temps un grup al facebook "Vull que els ànecs tornin a la Imperial Tarraco!" més com a fet sentimental/anecdòtic que com a reclamació política (entenc que aquesta és la intenció del "curioso", mesclar naps i cols), però si aquest comentari encuriosit vol fer veure que el "nivelazo" polític comença aquí...ens ho podem fer mirar tots...perqué estem bastant més greu del que pensava.
Salut a tots els curiosos del món!Encara que pedalin malament!
el nen de l'estel
02/03/2010
14:41
Anem per parts:
quan van començar les obres per allà el mes d'octubre va entrar una miniretro a arrencar el gram (aquest si que és ecològic i no el que han possat ara). La maquinota va aixafar les arrels dels arbres. Va estar aturada la plaça més d'un mes. Llavors un dia van tallar, diria massacrar els pitosporums que hi tenien 50 d'anys. INEPTES, valiem més aquests exemplars d'arbusts que totes les obres i les "floretes" que han posat...i els van tallar a més d'un metre d'alçada per .-....posar gespa..
Al cartell de les obres, URBASER, el temps per fer la feina eren 1,5 mesos. Segons Tarragon Ràdio han estat quasi 6. Han donat masses obres a aquesta gent.
anonim
02/03/2010
22:35
Diguem "radical", pero aixo fa anys que ja no es una plaça.
Es una de les rotllanes amb mes trafic de la capital. Trobo molt be que hagin tret els aneguets i la puta oca que era un perill public.
Espero que aviat treguin els nens, per allo del sentit comu.
anonim
02/03/2010
22:52
Perdo per lo de "trafic", no volia ofendre.
jo
03/03/2010
09:05
Home, es una plaça que es veu quan vens de Reus i la veritat a l'enemic ni aigua!!.