0 comentaris
09:16
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
Torredembarra presenta 'El Miniterrani', una campanya per promoure el turisme familiar de proximitat
  
Torredembarra posa en marxa una campanya sense precedents per a la promoció de la vila com a destinació turística de proximitat sense pernoctació. Tal com ha explicat l’alcalde, Daniel Masagué, en la presentació d’aquest matí, l’objectiu és atraure un públic familiar principalment del Camp de Tarragona, que introdueixi Torredembarra en els seus plans de sortida del cap de setmana.

La campanya de comunicació gira a l’entorn del concepte “Torredembarra. El Miniterrani”, ja que en pocs quilòmetres de litoral Torredembarra ofereix tots els atributs del Mediterrani: un magnífic litoral, una excel•lent gastronomia, cultura mediterrània, oci en família, compres integrades en el paisatge urbà, descans i relax, convivència de modernitat i tradició, etc.

Un altre aspecte que ha destacat especialment l’alcalde és que aquesta campanya és una gran aposta per revitalitzar el sector comercial de la Torre, posant en valor les característiques de la vila perquè així tingui vida turística, comercial i gastronòmica tot l’any.

Daniel Masagué també ha ressaltat que el sector del Turisme a Torredembarra és un dels motors econòmics més importants de la població. Amb tot, la història turística de la Torre no s'assembla gens a la d'altres poblacions de l'entorn de la Costa Daurada: la incipient indústria turística no ha massificat la vila de places hoteleres. La Torre, però, sí s'ha convertit en un gran centre de turisme de segona residència (10.000 de les 17.000 unitats que componen el parc d'habitatges de la localitat poden considerar-se de segona residència) i defensa el seu model de turisme residencial.

Com a complement al model residencial, l'Ajuntament vol potenciar la captació del turisme de proximitat sense pernoctació fora de l’estacionalitat de la finestra estival. En aquest sentit, l’alcalde ha comentat que ja es desenvolupen algunes activitats fora de la temporada estiuenca amb les quals s’han obtingut uns molt bons resultats de públic i activitat comercial com pot ser la Festa de la Batalla, la Fira d’Indians o la Fira de Nadal.

El regidor de Turisme, Comerç i Promoció Econòmica, Ignasi Duran, ha destacat que Torredembarra continuarà duent a terme les promocions nacionals i internacionals com fins ara, amb assistència a fires i d’altres, però que calia incidir en un turisme de proximitat que vingui a passar el dia a Torredembarra, que visitin la vila i ho facin amb freqüència.

La campanya es posa ja en marxa amb una primera acció promocional potent que s’anirà repetint i actualitzant segons les necessitats.

Web de la campanya: www.miniterrani.cat
Redacció TT - 05/11/2013 - 09:16h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat