0 comentaris
17:35
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
El Patronat de Turisme de la Diputació intensifica les accions promocionals de la Costa Daurada a Irlanda
  
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i de Salou, juntament amb PortAventura, han presentat els atractius de la Costa Daurada als principals mitjans de comunicació d’Irlanda, amb l’objectiu de reforçar el coneixement de la destinació i avançar-los les novetats d’aquest any. La delegació de la Costa Daurada s’ha completat amb la presència del màxims representants de l’Associació d’Agències de Viatge receptives i de l’Associació d’Apartaments. Aquesta acció promocional s’ha gestat arran de la sol•licitud que la federació de operadors turístics irlandesos, l’Irish Tour Operators Federation (ITOF), va fer al gener.

Així, aquesta setmana, representants de 17 mitjans de comunicació irlandesos (Evening Echo, Irish Mail on Sunday, Irish Times, Irish Mirror, News of the World, Irish Daily Star, Sunday Independent, Irish Travel Trade News, Travel Extra, Sunday World, Holiday i No Frontiers, entre d’altres) han estat convocats al Writers Museum, on, en un espai contractat per aquesta acció, han rebut una àmplia informació de la destinació, amb el suport de diferents materials audiovisuals i gràfics.

Bona part de la informació subministrada als periodistes han subratllat l’oferta de turisme familiar que ofereix la Costa Daurada en general, i Salou PortAventura, en particular. Mentre que el Patronat de Turisme de la Diputació ha promogut els principals atractius d’aquesta destinació en el seu conjunt, el Patronat de Turisme de Salou ha incidit en l’assoliment i manteniment de la certificació de Turisme Familiar, i PortAventura ha destacat les novetats de 2008 i 2009: el nou hotel, els camps de golf o el centre de congressos. Ha assistit a la presentació el president de la ITOF, Damien Mooney, així com alguns dels principals operadors turístics que programen la zona (Falcon, Thomas Cook, Budget...).

L’acte de presentació s’ha tancat amb un dinar acompanyat amb vi de la DOQ Priorat i de la DO Penedès, cava de la Conca de Barberà i cervesa artesanal elaborada a Tarragona. El celler Carles Andreu, de Pira, i Cerveses La Gardènia, d’Alcover, han patrocinat la presentació amb els seus productes.

Aquesta acció promocional entre els mitjans de comunicació irlandesos se suma a d’altres ja desenvolupades al llarg del mes de gener. Tindrà continuïtat a finals de març, amb l’edició d’un monogràfic especial sobre la Costa Daurada i els seus municipis, distribuït al conjunt dels agents de viatge del país. També s’organitzarà un viatge de premsa per a periodistes irlandesos, per tal que coneguin de primera mà l’oferta de la Costa Daurada.

La situació del mercat irlandès no és molt diferent a la de la resta dels principals mercats internacionals emissors cap a la Costa Daurada i presenta també una notable contenció. La Costa Daurada rep aproximadament uns 100.000 visitants irlandesos al llarg de l’any, per la qual cosa té un molt bon posicionament en el país celta. Per al 2009 existiran enllaços des de Dublín, amb vols regulars i amb vols xàrter també des de la capital, així com des de Cork, Shannon, Knock, Belfast i Derry.
Redacció TT - 13/03/2009 - 17:35h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat.