0 comentaris
18:43
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
La revista “Descobrir Cuina” dedica un monogràfic a la Costa Daurada
  
La Costa Daurada és la protagonista del suplement que acompanya l’últim número de la revista Descobrir Cuina. El monogràfic, dedicat a la gastronomia i l’enoturisme d’aquesta destinació, ha comptat amb la col•laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona.

El suplement compta amb un total de 28 pàgines que tenen com a principal objectiu donar a conèixer els principals valors i atractius gastronòmics i enoturístics que presenten els municipis que integren la Costa Daurada. Aquest matí, el president del Patronat de Turisme de la Diputació, Joan Aregio, i el director de Descobrir Cuina, Josep Sucarrats, han presentat aquesta edició especial, que ja es pot trobar als quioscos amb el número del mes d’abril de la revista mensual Descobrir Cuina i del qual s’han editat 26.000 exemplars.

Per a l’elaboració del monogràfic, la publicació ha comptat amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació, i amb la col•laboració de les oficines i Patronats de turisme de Cunit, Tarragona, Cambrils, l’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, El Vendrell, l’Alt Camp, La Ruta del Cister, Mont-roig del Camp i el Priorat.

El president del patronat de Turisme de la Diputació ha destacat que la gastronomia també sol ser un factor a tenir en compte a l’hora de triar una destinació de vacances. Segons ha afegit, la col•laboració amb Descobrir Cuina es realitza pel prestigi d’aquesta publicació, en un moment en què es detecta un increment del turisme català al Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Aregio també ha fet esment a la gran qualitat dels productes gastronòmics de la demarcació, que la Diputació de Tarragona promou a través de la marca Productes Locals de Qualitat.

De la seva banda, el director de Descobrir Cuina ha destacat la vinculació entre productes gastronòmics i territori i l’aposta de la revista per promoure els productes gastronòmics, des dels més consolidats fins als més desconeguts. En aquest sentit, ha destacat el potencial de molts productes del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre, atesa la seva gran qualitat.

Descobrir Cuina és líder a Catalunya en el segment de revistes gastronòmiques, amb 45.000 lectors que, segons Josep Sucarrats, “mostren un gran interès per la gastronomia en la seva vinculació amb el territori”.
Redacció TT - 03/04/2009 - 18:43h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat.