0 comentaris
11:47
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
“Maximum fun, Minimum disturbance!” (Màxima diversió, Mínima Molèstia!)
  
Aquest és el lema principal de la campanya que l’Associació de Bars, Restaurants i Oci de Salou (ABROS) i la Federació Catalana d’Activitats Recreatives Musicals (FECASARM) posaran en marxa aquest estiu als locals d’oci nocturn de la capital de la Costa Daurada.

L’objectiu dels empresaris es fomentar el civisme entre els clients i millorar la imatge del sector, que amb episodis com el polèmic Saloufest encara es continua –injustament- vinculant a conflictivitat.

La campanya utilitzarà l’anglès com a idioma principal de comunicació i es començarà a executar a partir del final del proper mes de maig, amb la distribució als accessos i interior dels locals associats a ABROS (associació membre de la Fecasarm) dels cartells dissenyats i que incideixen en quatre aspectes: Viu la festa amb respecte (Party with Respect), Balla amb control (Dance with Control), Beu amb responsabilitat (Drink with Responsibility) i Flirteja amb compte (Flirt with Care). Des de la FECASARM i ABROS es calcula que es podrien distribuir durant aquest estiu prop de 1.000 pòsters i que la campanya arribarà directa i indirectament a més d’1.000.000 de persones.

Durant 8 caps de setmana d’aquest estiu diferents equips d’agents cívics treballaran sobre el terreny i informaran els clients sobre aquestes recomanacions, al mateix temps que penjaran els pòsters de la campanya als accessos i interiors dels locals de restauració i oci de Salou.

Després de les imatges negatives de festa incontrolada al carrer durant la celebració universitària britànica Saloufest i que, insistim, va ser portada a terme per una “minoria” i no “eren representatives de la realitat de Salou”, el sector de l’oci nocturn de Salou i la patronal catalana majoritària del sector de l’oci noctun volen restaurar la seva imatge amb una campanya que incideixi en la convivència cívica entre festa, veïns i turistes i que “de cares a l’any vinent serveixi per que Saloufest sigui recordada com una “festa marcada per la convivència i el respecte”. Tot i que la campanya desenvolupada per ABROS i FECASARM no és cap resposta al festival i ja s’havia planificat amb anterioritat a l’esclat de la polèmica, segons els seus responsables, el cert és que els empresaris volen esborrar les escenes de soroll al carrer i consum excessiu d’alcohol.

La iniciativa suposa el trasllat a la capital de la Costa Daurada d’una campanya que la FECASARM ja ha impulsat en una trentena d’ocasions a diferents punts de Catalunya com ara Barcelona, Girona, Tarragona, Platja d’Aro, Empuriabrava, La Seu d’Urgell, Cornellà de Llobregat entre d’altres i que s’espera que tingui continuïtat en anys vinents i que es pugui traslladar a d’altres localitats de la geografia catalana. La voluntat inicial és, de cara al 2011, començar les actuacions el mes de març i incidir també als llocs d’origen dels turistes. De fet, des del departament de Relacions externes de la FECASARM ja s’han iniciat contactes amb Holanda i també la Gran Bretanya.

Tant des d’ABROS com des de la FECASARM no volem deixar de posar de manifest que la polèmica del Saloufest s’ha «sobredimensionat», i volem insistir una vegada més en que el nostre sector aposta per un oci «responsable i de qualitat, ja que com a sector estratègic que som dins el turisme de Catalunya la nostra imatge es fa molt important de cara a l’exterior. «Amb aquesta campanya, fem més fàcil la convivència entre qui ve a Salou a divertir-se i la família que busca tranquil•litat». La campanya, compta amb el suport de l’Ajuntament de Salou, del Patronat Municipal de Turisme i amb l’esponsorització de Coca-Cola i Heineken.
Redacció TT - 25/04/2010 - 11:47h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat