0 comentaris
09:32
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
Periodistes de Manchester visiten la Costa Daurada coincidint amb l’obertura del nou vol de Jet2 a l’aeroport de Reus
  
Un grup de periodistes de diversos mitjans de Manchester s’ha desplaçat a la Costa Daurada per conèixer les oportunitats que ofereix aquesta destinació. El viatge de premsa coincideix amb la recent obertura del nou vol del touroperador Jet2, que uneix el nostre territori amb aquesta localitat anglesa, i s’ha programat conjuntament des del Patronat de Turisme de la Diputació i el touroperador, amb l’objectiu de promocionar la destinació entre el públic final d’aquestes publicacions. Es calcula que després d’aquest presstrip, més de 265.000 exemplars parlaran dels atractius de la Costa Daurada.

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona segueix mantenint l‘activitat de promoció de les seves marques turístiques, aprofitant l’oportunitat que brinda l’arribada de nous vols procedents de l’aeroport de Reus. Amb aquest objectiu, aquest mes de juny, els representants de quatre grans publicacions de l’àrea de Manchester han estat recorrent la Costa Daurada seguint la iniciativa programada pel Patronat i el touroperador Jet2, que ha estrenat recentment el vol que connecta aquesta capital anglesa amb l’aeroport local. Per part de la Costa Daurada, han col•laborat activament en aquest presstrip amb el Patronat de Turisme de la Diputació, els Patronats Municipals de Turisme de Tarragona, Cambrils, Salou, Reus i Vila-seca i la Pineda Platja, junt amb PortAventura.

Durant aquests quatre dies, els representants dels rotatius anglesos Yattar Yattar, The Weekly News, The Big Issue in the North i My Weekly han pogut gaudir en primera persona de les platges, el paisatge i el clima de la Costa Daurada. El programa de viatge que han seguit ha comptat amb estades culturals a Tarragona i Reus, descobertes de la costa de Salou, Cambrils i la Pineda, així com activitats de caire enoturístic i gastronòmic. La darrera jornada del viatge ha servit per gaudir de l’oferta lúdica de PortAventura i s’ha tancat amb una trobada amb els representants dels municipis organitzadors del viatge.

L’objectiu d’aquesta acció és aconseguir que els lectors d’aquests mitjans generalistes i de temes d’actualitat –una ampla majoria dels quals són dones de mitjana edat– coneguin els atractius de la Costa Daurada, que ara els queda molt propera gràcies al nou vol de Jet2. Els quatre mitjans sumats suposen més de 265.000 exemplars, el que confirma la importància d’aquesta operació i la gran repercussió que suposa per la Costa Daurada a l’estranger.
Redacció TT - 01/07/2010 - 09:32h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat