Amb la 'Capital de la Cultura Catalana'arriba un nou model de gestió cultural
  
Aquest dimecres s’ha presentat “Tarragona 2012, Capital de la cultura catalana”. Un any que representarà el reconeixement del potencial creatiu de la nostra ciutat amb un canvi de dinàmiques que afectaran a les entitats, els gestors professionals i col•lectius culturals.

Es tracta de persones amb nom i cognoms que treballen per a la cultura des de Tarragona. També es reforçarà la visibilitat de la nostra xarxa d’agents per tal d’aconseguir més intercanvi a tots els nivells i entre diversos sectors socials i econòmics.

La reflexió estratègica conjunta contribuirà a obtenir una panoràmica del futur cultural que es vol per a la ciutat. Els nous canals de “cocreació” que s’obriran han de permetre el diàleg amb la ciutadania i una reflexió, sobre les potencialitats de la cultura catalana avui. Un nou model de gestió ens distingirà d’altres capitals: El “Banc de las cultura”, que segons Carme Crespo, tinent d’alcalde de cultura “ha de vertebrar la funció mediadora i facilitar l’intercanvi perquè les diverses propostes culturals es derivin als teixits socials”. Hi ha quatre grans esdeveniments que es beneficiaran de l’impacte mediàtic de Tarragona: Tarraco Viva, Scan, Santa Tecla i el Concurs de Castells”.

També se’n beneficiaran la ciutat i els seus creadors. Segons Carme Crespo, la creació dels “Amics de la cultura” impulsa un canvi de model, estableix ambaixador de la ciutat cultural i fixa l’herència del voluntariat del 2012.
Redacció TT - 21/12/2011 - 14:42h
Artista de Calle
22/12/2011
13:43
El colectivo de artistas que maneja la Crespo,La gente que hacen las actividades culturales y sobre todo de pintura en los Centros Civicos lo hacen mucho mejor que sus amiguetes.Esta gente ha de ir a buscar que los tiene a todos marginados.Cualquier abuelete lo hace mucho mejor.
jo
22/12/2011
12:47
Amb la Crespo no es va en lloc.
cultura de carrer
22/12/2011
10:40
i mentre el Teatre Tarragona segueix sense estar a punt
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat