'A Tarragona la culpa és de la Cultura'
  
L’Associació ciutadana Mou-te critica el moment cultural pel que està passant la ciutat de Tarragona.

"L’Ajuntament ha donat el diagnòstic. A Tarragona la culpa és de la Cultura. En una ciutat on ni en els millors temps hem anat sobrats de programes culturals, ara hem descobert els insectes que han perforat la caixa de l’Ajuntament. És una espècie maligna i verinosa que es diu: Cultura. Per això, seguirem sense complir els mínims establerts per la llei en matèria de biblioteques; serem els darrers de les Comarques tarragonines a presentar el programa de teatre per als propers mesos, això si no el suprimim; farem la Cavalcada més pobreta de les quatre capitals catalanes; prescindirem dels elements més identitaris del Carnaval per descafeïnar-lo; ens carregarem el Concurs de Focs perquè –total- en gaudeixen quatre gats; etc, etc, etc... Tot això sense recuperar els patrocinadors que l’Ajuntament del PSOE va perdre, per exemple, per als focs ni de retornar les nòmines a les xifres de la primavera del 2007. Els que anem a algun concert de Joventuts Musicals, trepitgem la sala Trono, sortim al carrer per Carnaval o per Setmana Santa, visitem algun museu o el CaixaFòrum, anem a les Gavarres al circ perquè al Parc ara no s’autoritza, agafem el bus per tornar a les Gavarres al cinema, entrem al Teatre Metropol i veiem les goteres sense arreglar, o ens solidaritzem amb les taquilleres que no cobren... nosaltres ho teníem ja fa molts anys clar. A Tarragona la Culpa és de la Cultura.
Sempre ens quedaran les Dames i Vells, o potser tampoc no? Toca Peron!"
Redacció TT - 08/01/2012 - 21:06h
A Pere
10/01/2012
11:05
I tu que fas per la teva ciutat? és molt fàcil criticar assegut davant d'un teclat sense fer res més productiu!
que prenguin consciencia
10/01/2012
08:45
Hi ha autonomies en les quals s'està lliurant una factura "informativa" del cost que suposa la nostra visita al metge, a urgències, la intervenció quirúrgica o qualsevol despesa per posar-nos malalts. Perquè prenguem consciència del que costa, encara que ho paguem amb els nostres impostos. Cada vegada que el rei, el president del govern, de la diputació, ministres, diputats, senadors, alcaldes… es pugin al seu cotxe oficial, visitin centres engalanats, assisteixi a festes i recepcions, es pugin en trens o avions en classe especial, que els lliurin la factura perquè "prenguin consciència" del que ens costa mantenir els càrrecs públics.
a vmp
10/01/2012
07:57
La educación, la sanidad, los servicios sociales, es lo primero que ha sufrido recortes y ahora tú nos dices que esos recortes son para paliar el hambre de la gente que sufre? Pregunta a los enfermos, a los discapacitados, a los mendigos transeuntes si ellos está mejor con esos recortes. No es demagogia eso que dices, es sarcasmo, más bien. ¿Cuántos politicos sobran? Fuera los políticos y con sus sueldos y prebendas todos esos que tanta pena te dan , comerían cada día, eso es seguro.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat