0 comentaris
13:27
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
L’exposició “Una Finestra a la Igualtat” arriba a Torredembarra
  
L’exposició “Una Finestra a la Igualtat” de la Fundació Privada Onada arriba a Torredembarra a través de la Regidoria de Benestar Social de l’Ajuntament. El pròxim 17 de maig, a les 18.30 h, al Pati del Castell de Torredembarra, tindrà lloc la inauguració de la mostra amb la participació de l’alcalde, Daniel Masagué; de la regidora de Benestar Social, Francisca Felguera, i de la directora de la Fundació Onada, Esperanza Picó, entre d’altres.

Es tracta d’una exposició fotogràfica itinerant on es poden veure persones amb discapacitat en activitats normals, tant laborals com socials. La mostra forma part d’una campanya de sensibilització que desenvolupa projectes de suport a la inclusió social i laboral d’aquest col•lectiu de persones amb risc d’exclusió.

L’exposició romandrà oberta fins al 27 de maig, de dilluns a divendres, de 10 h a 21 h.

La Fundació Privada Onada disposa d’un Centre Especial de Treball i d’un Centre Ocupacional a Torredembarra.
Redacció TT - 11/05/2010 - 13:27h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat