El Port de Tarragona presenta a Miami la seva marca de creuers
  
Tal i com va avançar TT, el passat mes de gener, el Port ha creat una marca pròpia per als creuers, i en plena polèmica sobre la ubicació de la terminal ha viatjat a Miami per a presentar-la.

Tarragona Cruise Port Costa Daurada es la posada en marxa d’un nou projecte que es veurà reflectit a la fira internacional Cruise Shipping de Miami, que se celebra del 10 al 13 de març, a Miami, on la nova marca es presentarà davant dels principals agents turístics a nivell internacional.

Una delegació del Port de Tarragona encapçalada pel president, Josep Andreu, viatjarà a la capital nordamericana, acompanyat de Patrícia Antón, regidora de Comerç i Turisme de l’Ajuntament de Tarragona, juntament amb l’equip tècnic de creuers del Port de Tarragona.

L’objectiu de la presència a Miami és consolidar les noves relacions iniciades amb la nova estratègia comercial, per aconseguir convertir-se en un port referent de destí de creuers.

Aquest projecte és resultat del grup de treball liderat pel Port de Tarragona i on també hi són presents el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, el Patronat Municipal de Turisme de Tarragona, la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Tarragona, el Patronat de Turisme, l’Escola de Turisme de la URV, Port Aventura i BCN World.

La maduresa com a destinació turística de primer nivell i les seves possibilitats d’obrir-se al mercat internacional són els principals arguments per a l’entrada definitiva de Tarragona i la Costa Daurada en el competitiu món dels creuers. Actualment, ja són més de 5 milions de turistes de la resta d’Espanya i d’Europa que visiten anualment Tarragona i la Costa Daurada, la qual cosa posiciona aquesta zona com a referent turístic internacional.

El Port de Tarragona participarà en la XXX Cruise Shipping Miami amb un estand dintre de la zona reserva a Puertos del Estado, amb l’objectiu de donar a conèixer el Tarragona i la Costa Daurada com oferta turística i destí de creuers a nivell internacional, en el marc de l’estratègia d’aconseguir ser un port de referència en el sector dels creurers. Així mateix, es presentarà a Miami nou material promocional específic, com és la nova marca Tarragona Cruise Port Costa Daurada, la nova web corporativa, un vídeo promocional i un catàleg amb informació general i fotogràfica explicant els atractius del territori. Aquest material s’entregarà als professionals especialistes de les navilieres creuerístiques.
Redacció TT - 06/03/2014 - 12:26h
m'agrada
07/03/2014
07:56
Doncs a mi m'agrada tot el disseny i tot el què hi diu.
Jordi
06/03/2014
22:35
Bcn World a la delegació. Ja està tot dit.
CENTRALISME
06/03/2014
21:30
Resulta que aqui tenim una estacio anomenada camp de tarragona a Perafort, ara un port Tarraco cruiser a la Pineda , un alcalde que es dedica a vendre escursions pel priorat, la Patricia d'escursió cap als EEUU amb gastos pagats i l'oposició que te majoria absoluta, calladeta sense obrir la boqueta amb el que portem de legislatura.

VISCA TARRAGONA
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat