0 comentaris
17:13
Compartir    Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a del.icio.us Comparteix aquesta notícia a facebook.com Comparteix aquesta notícia a Twitter.com
Les entitats tarragonines que treballin amb discapacitats podran rebre per primer cop subvencions de l’Ajuntament
  
La Junta de Govern Local d’aquest dilluns ha acordat aprovar les bases de les subvencions que es donaran, per primer cop, a entitats que treballin amb discapacitats. L’objectiu d’aquestes bases és regular el procediment de concessió de subvencions que concedeixi el consistori a entitats d’àmbit local, amb la finalitat de col•laborar en la realització i desenvolupament d’activitats i projectes socials relacionats amb la millora i la promoció de la igualtat i del benestar social de les persones discapacitades.

Amb caràcter general, l’import de la subvenció no excedirà del 80% del cost total de l’activitat o projecte, si bé aquest percentatge podrà ser modificat en la convocatòria.

A banda, el consistori també ha aprovat les bases que regulen la convocatòria d’atorgament de subvencions de l’Ajuntament de Tarragona per als projectes de cooperació a desenvolupament internacional. Des de l'any 2008 aquesta convocatòria s'estén també a projectes de sensibilització i educació per al desenvolupament.

Del 80% del pressupost que té Cooperació, el total és 583.000 euros, va un 70% a ONGS de Tarragona que treballen a països en vies de Desenvolupament i un 10% a projectes de sensibilització i educació al desenvolupament a la ciutat.

Finalment, també s’han aprovat la convocatòria per a l’any 2009 de subvencions adreçades a pensionistes o famílies amb rendes baixes per finançar les despeses de l’impost de la brossa. Es destinen 60 mil euros en les subvencions i hi poden optar les persones soles que no superin els 780 euros o la parella que no superi els 1.600 euros, des de que es publiqui al BOP, que podrà ser aquesta setmana i fins el 31 d’agost.
Redacció TT - 08/06/2009 - 17:13h
Encara no hi ha comentaris. Sigues el primer a escriure'n un!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat