Davant les diverses informacions sobre una possible fusió de caixes d’estalvi catalanes, entre les quals hi figuraria Caixa Tarragona, Iniciativa per Catalunya Verds vol fer públic el seu suport a aquest procés sempre i quan:
- La fusió respecti el paper de les caixes d’estalvi i la seva obra social tenint en compte les legítimes aspiracions territorials. Les caixes d’estalvi han complert, històricament, un paper de servei públic en l’àmbit territorial al qual pertanyen, i això no s’ha de perdre després de la fusió.
- Cal, també, que tot el que calgui es faci amb el menor impacte possible per a les plantilles de treballadors de les entitats financeres. Lluitar contra la crisi passa per garantir llocs de treball i no per augmentar la precarització i l’atur
- ICV reivindica, per a Tarragona i per a Catalunya, un sistema financer propi de caixes d’estalvi, que, com a conseqüència de la reestructuració en curs, esdevingui més ordenat i més fort per a afrontar i facilitar el procés de sortida de la crisi econòmica, amb garanties per a l’estalvi i el finançament de famílies i empreses.
Redacció TT - 24/09/2009 - 18:12h
Eldelbar
27/09/2009
19:10
tornen els d'icv a opinar de temes que desconeixen, per favor calleu!!!!!!
loros
25/09/2009
22:59
No saben els Srs. de ICV que amb l´opció de fusió amb Caixa Catalunya hi ha duplicitat de xarxa d´oficines i de central i que sobraran molts treballadors? I això és preservar el treball ? Una fusió amb una caixa no catalana ho minimitzaria, però l´únic que importa són els criteris polítics i mantenir el poder. Lamentable.
emprenyat
25/09/2009
00:45
a mi m'es igual que em fotin el pel i els calés en nom de Tarragona o del Vaticá