Un cop més el Nàstic rep un gol en els darrers minuts i empata a Còrdova
De nou els últims minuts han resultat fatídics per al Nàstic, que ha merescut la victòria a Còrdova, però com sempre no ha sapigut “matar” el partit i al minut 86 Arteaga ha aconseguit el gol andalús igualant així el marcador en el que el Gimnàstic anava per davant des del minut 53 gràcies al gol de Rubén Navarro.
Els homes de Ferrando haguessin pogut sentenciar el partit però un cop més no han definit i al final el Còrdova ha avançat línies i el seu domini ha donat fruit i finalment ha arribat el gol de l’empat.
Alineacions
Còrdova: Rubén Navas, Gerardo, Gaspar, David López, Agus, Rueda, Luque (Juanjo, M. 60), Arteaga, Javi Flores (Saboy, M. 73), Asen (José Vega, M. 60) i Pepe Díaz.
Nàstic: Rubén Pérez, Mingo, Mairata, Jorge, Fachán (Parri, M. 93), David Bauzá, Medina, Campano, Walter, Roberto (Fernando Morán, M. 66) i Rubén Navarro (N'Gal, M. 79).
Redacció TT - 18/10/2009 - 19:24h