"Mucho Betis" l’equip andalús guanya per 3-0 al Nàstic
Els granes han jugat amb un home menys des del minut 28 desprès de l’expulsió de Mingo
  
Betisweb.com
El Nàstic no ha pogut fer massa cosa en el Camp del Betis que ha demostrat totes les seves opcions per retornar a la primera divisió. I com les desgràcies mai venen soles al bon joc andalús cal afegir l’expulsió de Mingo al minut 28 desprès d’una entrada a Juanma que li ha costat la segona groga i per tant ha estat expulsat, poc desprès al 37 Aurelio ha aconseguit en posició dubtosa el primer gol bètic amb el que s’ha arribat al final de la primera meitat.

Al segon període més del mateix, domini local que s’ha plasmat en dos gols més, concretament al minut 65 Sergio Garcia ha fet a porta buida el 2-0, i el 70 Emaná d’un xutàs ha posat el 3 a 0 definitiu en el marcador.

Alineacions:Betis: Goitia, Nelson, Fernando Vega, Melli, Arzu, Iriney, Mehmet Aurelio (Cafá, M. 57), Juanma, Nacho, Emaná (Pavone, M. 77) i Sergio García.
Nàstic: Rubén Pérez, Fachán, Mingo, David Medina, Jorge, David Bauzá, Miguel Ángel, Campano, Walter (N'Gaal, M. 56), Fernando Morán i José Mari (Roberto, M. 72).
Redacció TT - 13/12/2009 - 19:47h
apa, a cascarla
13/12/2009
20:13
Un Nàstic al nivel del provincianisme de la seva ciutat. 3-0, olé!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat