El Nàstic torna a fer el ridícul i perd 0-1 davant l’Osca
L’afició ha acabat xiulant i demanant la dimissió de Ferrando
Aquest diumenge s’ha escrit un nou capítol d’una de les temporades més dolentes que el Gimnàstic està jugant davant de la seva afició.
El Nàstic un cop més sense idees, gris i amb nul•la capacitat ofensiva, ja que el mig del Camp, on avui ha debutat el colombià Arroyo que ha passat completament desapercebut, ha estat incapaç de crear jugades de perill i amb una defensa que ha fallat conjuntament amb el porter al minut 54 quan José Végar ha rematat a plaer un corner forçat pel exjugador del Nàstic, Moisés, aconseguint el gol de la victòria aragonesa.
Cal destacar que al 18’ de la segona part ha estat expulsat Miguel Ángel.
L’Osca tot i fer un partit discret hi ha posat més ganes que els locals, que justament han estat esbroncats pels aficionats que també han demanat la dimissió de Cèsar Ferrando.
Alineacions:
Nàstic de Tarragona: Rubén Pérez, Campano (Cherfa), Mingo, Biel Medina (Walter), Mairata, Miguel Ángel, Arroyo (Roberto), Àlex Cruz, Redondo, Morán i Rubén Navarro.
Osca: Doblas, Robert (Iriome), Juanma, Corona (Borrego), Neru, Sastre, Camacho, Mikel Rico, Gomes, José Végar (Víctor Pérez) i Moisés.
Redacció TT - 21/02/2010 - 20:15h