CEPTA adverteix que l’estació de Tarragona perdrà els trens amb destinació València, Alacant, Múrcia i Andalusia
Els empresaris tarragonins reclamen urgentment, millores en les connexions amb l’estació del Camp
  
Estació de Tarragona
Estació del Camp de Tarragona
Coincidint amb l’aniversari de l’arribada de l’AVE a les comarques tarragonines, la CEPTA, Confederació Empresarial de la Província de Tarragona, ha advertit que l’estació de la ciutat de Tarragona, es convertirà amb la posada en marxa de l’enllaç del Corredor del Mediterrani amb la LAV (Línia Alta Velocitat) en una estació que dependrà de la del Camp, restant funcional per donar suport al tràfic local i regional, és a dir, la futura xarxa de rodalies.

Per aquest motiu la CEPTA reclama urgentment una millora de les connexions amb l’estació de l’AVE, i per això proposa les següents mesures:

-Accelerar al màxim l’execució de l’autovia Tarragona – Valls – Montblanc (A-27), com a clau de volta de la mobilitat viària de la zona, i element essencial per articular una xarxa secundària eficient, que garanteixi l’accés a l’estació, mitjançant un sistema acceptable en termes d’accessibilitat, des de l’Alt Camp, el Baix Camp, la Conca de Barberà i, òbviament, el Tarragonès.
-Accelerar, un cop recollida al projecte de Pla Territorial del Camp de Tarragona, la millora de la carretera Reus- Constantí YV-72111, i la seva eventual conversió en autovia, en el context del desenvolupament integral de l’anomenda alternativa B: eix Reus – Perafort – Torredembarra.
-Connectar a Tarragona i Valls, amb l’estació de Camp de Tarragona, de formà directa, amb una via segregada per al transport públic per carretera, aprofitant el traçat de la carretera nacional N-240 i d’altres. En aquesta línia, aquesta via segregada hauria de disposar d’un traçat que abastes, pel sud, al barri de Sant Pere i Sant Pau (Tarragona), a Sant Salvador (Tarragona), Pallaresos i l’estació de Camp de Tarragona, a fi i efecte de disposar d’una considerable massa crítica de viatgers.
Aquesta plataforma segregada, és prou evident, no només donaria suport a les connexions directes amb l’estació de referència, si no a tot el transport públic, amb un major nombre de parades comercials, entre Tarragona – l’estació de Camp de Tarragona i Valls.

Aquestes mesures formen part del document (veure document adjunt) que CEPTA ha redactat al voltant de la incidència del TAV a les comarques de Tarragona.
Documentació addicional
Pitu Tarrasa - 03/12/2008 - 18:48h
Artur
05/12/2008
12:48
Potser els concessionaris de cotxes tindran una sortida econòmica: si no tenim trens, anirem en cotxe particular. Potser darrera de tot això hi ha una "maquinació maquiavèlica" dels fabricants de vehicles, mai se sap!
Artur
04/12/2008
17:47
Cal Eficiència, pragmatisme i servei. Perdre el tren és perdre el futur.
tgn
04/12/2008
10:38
Tarragona ha de dir prou!
http://www.facebook.com/group.php?gid=42126641985
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat