La Cambra demana que almenys un AVLO faci parada a l'estació del Camp de Tarragona
  
L’entrada en funcionament del nou servei ferroviari AVLO significa un nou greuge comparatiu per a les Comarques de Tarragona, és més que comprensible que ens sentim menystinguts.

L'ens cameral es mostra ferm, i en aquest sentit ha volgut mostrar el seu posicionament:

"Demanem que dels quatre nous serveis diaris almenys un pari a l’Estació del Camp de Tarragona i a la de Lleida, com ho fa a Saragossa.
Entenem que Renfe prioritzi els criteris comercials i aquest servei s’hagi de posar en marxa amb una ocupació elevada, però entre tenir i no tenir opció a l’AVLO, creiem que es poden buscar solucions, per tal de que també obtinguem serveis ferroviaris d’alta velocitat més barats.

Les nostres comarques estan maltractades després de constatar els serveis ferroviaris que ens han quedat amb la posada en marxa de la variant Vandellòs-Camp de Tarragona, o l’estat del Delta després del pas del Glòria, per manca d’inversions. Tot són oportunitats perdudes.

No obstant, al mateix temps que ens lamentem creiem que hem de buscar solucions possibles, que millorin l’estat de les nostres infraestructures per ser més competitius.

Solucions com ara:

-La posada en marxa de la targeta T-10/120, un servei d’autobús que té tota Catalunya i que equipara en preu i temps els desplaçaments a Barcelona després de la reordenació dels horaris de Renfe amb serveis directes a Barcelona.

-Accelerar que les obres del tercer fil s’acabin el més ràpid possible. Els costos d’oportunitats del territori són altíssims sense el Port, les químiques i el sector logístic sense connexió a ample internacional.

- Connectar l’Estació del Camp de Tarragona amb la resta del territori:
Com és possible que no es construeixi un pàrquing en superfície quan l’actual ja està ple molts dies?

Per què no es construeix el nou vial projectat, que comunicaria l’Estació amb la carretera del Catllar, i així la connectaríem amb Torredembarra i tot el Penedès?

Perquè no acabem el vial de Sant Ramon que donaria una nova comunicació directe a l’estació?".
Redacció TT - 28/01/2020 - 14:10h
els d'ara no tenen aires de capital
04/02/2020
15:11
Si els nostres avantpassats haguessin sigut com els que hi ha ara, no tindríem la Rambla ni la plaça Imperial Tàrraco, que finalment va ser retallada.
Tarragona hauria de tenir dues vies exclusives per als trens de gran velocitat i estació dins de la ciutat. Però, amb aquestes mentalitats tan curtes no es pot fer gran cosa.
Tarragoní
31/01/2020
00:52
Al final sempre demanant almoina.
si les muntanyes no vénen a tu...
30/01/2020
12:17
Haurem d'ampliar la ciutat de Tarragona cap als Pallaresos i la Secuita. Llavors ja podrem dir que l'estació de la Quinta Forca ja és a la Primera Forca.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - Via de l’Imperi Romà,11, 43003 Tarragona
Tel. 977 21 62 64 Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat.