El DPTOP millora les comunicacions en bus entre Tarragona i Reus
  
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques millorarà les comunicacions en autobús entre Reus, l’aeroport i Tarragona, amb l’objectiu d’ajustar l’oferta a les necessitats de mobilitat d’aquesta àrea. Així, a partir de dilluns 8 de març, es modificarà la línia actual i els serveis quedaran de la següent manera:

• Reus (parc Sant Jordi) – Tarragona: es crea una nova línia directa amb 10 expedicions diàries, 5 d’anada i 5 de tornada, que unirà Reus amb Tarragona, sense passar per l’aeroport de Reus, de manera que es millora la comunicació entre les dues ciutats, sense que els horaris depenguin dels diferents vols.
• Aeroport de Reus – Tarragona: es crea un nou servei per apropar el centre de Tarragona amb l’aeroport, amb freqüències ajustades als horaris laborals del personal de l’aeroport, així com per garantir la connexió amb les sortides i arribades dels diferents vols.

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques implanta a partir de dilluns 8 de març un conjunt de millores en la línia que actualment connecta la ciutat de Reus, amb l’ aeroport i el centre de Tarragona.

En aquest sentit, es reestructura la línia que actualment enllaça el centre de Reus, l’aeroport de Reus i Tarragona, per tal de millorar l’oferta de serveis i ajustar els recorreguts i els horaris d’acord amb les necessitats detectades en aquest territori.

Així, el Govern vol adequar l’oferta de transport públic per fer-lo més competitiu, i respondre a la demanda existent per a facilitar connexions ràpides entre els municipis de Reus i Tarragona, d’una banda, i entre l’aeroport de Reus i la Tarragona, de l’altra, a més d’ajustar els horaris per a donar un millor servei als viatgers.

Per això, la reestructuració de les comunicacions actuals es traduirà en la creació de dos nous serveis a partir de la línia actual: un per enllaçar el centre de Reus i el centre de Tarragona, i l’altra per a connectar l’aeroport de Reus amb Tarragona.

Els serveis són gestionats per l'empresa La Hispano Igualadina, SA.

Reus – Tarragona, sense passar per l’aeroport

Així, es crearà un nou servei que comunicarà de manera directa Reus (el parc Sant Jordi) i el centre de Tarragona (estació d’autobusos), sense passar per l’aeroport de Reus.

Això permetrà facilitar una connexió ràpida entre ambdues ciutats, sense haver de dependre dels horaris dels vols que arriben o surten de l’aeroport. A més, s’incrementa el nombre de freqüències en hora punta, en coordinació amb els horaris laborals, per tal de facilitar l’arribada dels treballadors a la feina a primera hora del matí.

Aquest servei passarà també per l’estació d’autobusos de Reus, de manera que permetrà l’intercanvi amb altres línies, tant urbanes com interurbanes, així com la comunicació amb l’estació d’autobusos de Tarragona.

En total, s’oferiran 10 expedicions diàries, 5 d’anada i 5 de tornada, que enllaçaran de manera directa les dues ciutats, amb un temps aproximat del trajecte de 40 minuts. Les sortides tindran lloc a les 6.55, les 10.40, les 15.20, les 28.20 i les 20.20 hores des de Reus, i a les 7.10, les 12.40, les 15.10, les 17.25 i les 20.10 hores des de Tarragona.
Documentació addicional
Redacció TT - 05/03/2010 - 14:14h
transport públic
08/03/2010
23:14
l'em-bús TGN-Reus
no anem bé
08/03/2010
10:28
Quan les coses no són com haurien de ser, o no es fan bé, després tot són apanyos.
Magi
05/03/2010
15:31
El transport public a la provincia de Tarragona és molt semblant al que tenen a paisos en vies de desenvolupament, com tenim un consistori que no desenvolupa seguirem estancats en el present xungu.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA - C/ Rera Sant Domènec, 11 baixos, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 21 84 - 977 22 69 05 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  - Publicitat