Arrel de l'anunci del diputat del PSC al Congrés, Francesc Vallès, sobre el compromís del ministeri de Foment de continuar el tram Tarragona-Valls-Montblanc, de l'A-27, tot i haver anunciat la seva paralització el ministeri de Foment la setmana passada, el diputat per Tarragona al Congrés, Francesc Ricomà, ha declarat que “es una enganyifa sostinguda per excuses de malpagador”. “Un nou contracte”, ha explicat Ricomà, “com ha anunciat Vallès, ens porta a un temps d'espera d'entre 4 i 5 anys, semblant al temps que quedava aturada l'A-27 després de la retallada de Foment”.
El representant popular de Tarragona al Congrés dels Diputats s'ha preguntat “per què, si el problema ara és l'elevat pressupost de l'obra, no ho van advertir fa tres anys? La crisi econòmica ha servit, al govern socialista, com l'excusa perfecta per intentar posar punt i final a una obra que havien estat endarrerint constantment. La reacció del territori, que ha defensat una infraestructura bàsica per a la seva supervivència, els ha fet mirar d'inventar-se una solució que, al cap i a la fi, no serà res més que la xocolata del lloro. Tarragona es mereix una data d'inici i d'acabament de l'A-27 i no proclamacions d'intencions com les que ha fet el diputat Francesc Vallès”.
Redacció TT - 26/07/2010 - 21:28h
veu ciutadana
26/07/2010
22:09
asi , sera de obligado cumplimiento , el votar ,favorablemente los presupuestos de Zapatero, que "maquiavelico" es el "cazurro" a tragar o sereis antipatriotas