Ryanair deixarà d’oferir a l'hivern els vols entre Reus i la Gran Bretanya i Irlanda
Reus perdrà les connexions aèries amb les ciutats de Londres, Dublín, Liverpool i Bristol, entre d'altres
  
L'aerolínia irlandesa Ryanair deixarà el pròxim hivern d’oferir a l'aeroport de Reus tots els vols amb destí a la Gran Bretanya i Irlanda. La companyia de vols de baix cost ha decidit retallar aquests destins des d’aquesta base.

Després d’aquesta decisió de Ryanair que a partir de setembre començarà a operar des de Barcelona, l’aeroport de Reus perdrà les connexions entre d’altres, amb les ciutats de Londres, Dublín, Liverpool i Bristol.

Es dóna la circumstància que fa poc l’aeroport de Reus ha estrenat una nova terminal de sortides per doblar la seva oferta, i ara passarà de les 28 destinacions actuals a només 9.
Redacció TT - 03/08/2010 - 15:01h
Treballadora de l'aeroport
05/08/2010
13:48
Ja els està bé a tots aquests que els han donat subvencions per promocionar la Costa Daurada, quan els passatgers quan baixen de l'avió el que fan es preguntar on és el bus cap a Bcn... Les companyies que jo assisteixo porten 15 anys venint aquí amb el paquet tancat: avió 7/14 nits d'hotel a Salou/Cambrils. I només ens posen trabes. De Ryanair no en sabeu res, ni la "bona disposició" d'Aena cap a ells en detriment d'altres, ni la manca de formació dels seus treballadors. Tot se'ls tapa. Algú sabia que fa 2 setmanes un treballador va patir un accident pel mal manteniment dels seus aparells? Ara és a Bcn sent operat per 4t cop, per intentar salvar-li el peu. Però com és Ryanair, tots callats
pucho
04/08/2010
20:04
això... tanquem tots els aeroports!! tornem a viatjar en ruc, q contaminen menys i són més segurs, o carros tirats per toros, ara que no els podem assassinar, amés generen biocombustible cada cinc metres... tanquem també la repsol!! i el dia que tinguem quatre duros estalviats, agafem un vaixell a fer les amèriques... perquè el dia q volem agafar un avió, haurem d'anar al prat... això és progrés... jua!! em ric x no plorar
A PUcho
04/08/2010
18:42
Que aeropuerto en condiciones.... en condiciones de destrozar el descanso de los ciudadanos, de intoxicar y contaminar a unos ciudadanos... QUE LO CIERREN
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat