El TAS de Salou acollirà la 17à edició dels Premis Ones Mediterrània
  
La 17à edició dels Premis Ones Mediterrània guardonarà a totes aquelles persones i col•lectius que treballen per la conservació, la defensa, el coneixement del medi ambient i la cultura solidària. En total es lliuraran fins a tretze reconeixements i mencions, atès que, enguany, s’incorpora un nou premi. L’acte tindrà lloc al Teatre Auditori de Salou (TAS), el proper 10 de juny, amb la participació de representants de l’àmbit polític, empresarial, econòmic, social, cultural i esportiu.

Respecte als quatre Reconeixements Ones Mediterrània, aquest any s’atorgaran al programa de televisió “Thalassa” (Difusió i Sensibilització), Bancos del Tiempo (Cooperació i Solidaritat), Ayuntamiento de Fuentes de Andalucía (Aplicació de Tecnologies Netes) i Mesa de la Ría (Defensa del Patrimoni Natural).

El dibuixant Antonio Fraguas “Forges” s’endurà el Reconeixement Mare Terra, mentre que el Reconeixement Internacional Foca Mediterrània el compartiran la comunitat Huichola de Tuapurie i l’entitat Conservación Humana. La Menció Especial del Jurat s’entregarà a Rita Borsellino.

Així mateix, l’ONG “Todos son Inocentes” ha estat guardonada amb la Menció Especial Mare Terra, i l’escriptora Claribel Alegria amb la Menció Especial de la RIET i la Red Internacional de Escritores por la Tierra.

El llistat de reconeguts no acaba aquí. Cal sumar-hi el Premi al Municipi més sostenible que enguany també entregarà, conjuntament amb Mediterrània i l’Associació de Municipis amb Energies Renovables, l’Agencia de Residus de Catalunya. En aquesta ocasió s’ha decidit premiar dos municipis: Rasquera i Miravet.

La segona edició del Premi a la minimització de residus que concedeixen els municipis mancomunats a Sirusa té com a guanyador l’Ajuntament de Tarragona. Pel que fa al Premi Honorífic Mediterrània, convocat per aquesta entitat, l’Autoritat Portuària de Tarragona i l’Oficina d’Informació Mediterrània pel Medi Ambient, la Cultura i el Desenvolupament Sostenible (MIO-ECSDE), ressaltar que s’han presentat tres projectes que opten a aquest reconeixement.

El primer arriba des de Madrid, el segon des de Jordània i el tercer el presenten, conjuntament, tres països sota el nom de “Friends of the Middle East” (Jordània, Israel i Palestina). El nom de guanyador es sabrà el mateix dia 10 de juny, durant l’acte d’entrega.

La novetat d’aquesta nova edició és la creació del Reconeixement Esport i Medi Ambient que atorguen, conjuntament, la Candidatura Tarragona 2017 i Mediterrània; que el jurat ha decidit lliurar-li a la regatista campiona d’Europa Theresa Zabell.
Redacció TT - 02/06/2011 - 10:39h
Olé!
02/06/2011
10:51
Jeje de que em sona la Theresa Zabell...
Un premi d'endollisme al COE? tot queda a casa
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat