Unes 700 persones van omplir aquest dijous al vespre el tinglado nº1 del Port, on CiU va realitzar el míting final a Tarragona de cara a les eleccions del proper diumenge.
Un cop més, l’eix central del discurs nacionalista ha estat la necessitat que CiU tingui una força considerable a Madrid –Artur Mas ha parlat de convertir-se en el “braç armat”- per evitar que el PP igual com ha fet el PSOE es dediqui a “fotren’s”
El cap de llista a Catalunya, Duran i Lleida, ha reclamat el vot per CiU ja que és “l’única força política que pot ser un dic de contenció”.
En el transcurs del míting, a part del president de CiU i del candidat de la coalició, també han intervingut el cap de llista per Tarragona, Jordi Jané, qui ha insistit en un altre dels grans arguments de CiU de cara a la propera legislatura, com és la necessitat d’aconseguir el pacte fiscal, que ha considerat vital pel futur de Catalunya i de Tarragona.
També, s’han dirigit als assistents els candidats al Senat, Ferran Bel i el tarragoní, Jordi Sendra, qui ha estat ovacionat en diferents moments i especialment al parlar del seu pare, un dels fundadors de CDC a Tarragona.
Redacció TT - 18/11/2011 - 00:40h
jo
19/11/2011
14:41
Saps el que pasa Pere, es que Catalunya sense Espanya, si que ens en sortim i amb Espanya no ens en1sortirem ni ells ni nosaltres.
Pere
18/11/2011
20:20
Vinga, més senyeres! D'això sí que en saben. S'emboliquen en la senyera i diuen que són els únics que poden defensar els nostres interessos, com si els interessos dels catalans no fossin sortir de la crisi, com els de la resta d'espanyols.
Manelic
18/11/2011
10:04
Què els hi han donat a aquestes persones per assistir a aquest miting?