El Portaveu del Grup Municipal del PP a l’Ajuntament de Tarragona, Alejandro Fernández, ha declarat que “Tarraco Viva ha de continuar sent anual”. El líder popular tarragoní ha assegurat que “si compartim la necessitat de reduir la despesa del Festival però no acceptem que deixi de ser anual ja que significaria la seva desaparició”.
Segons Alejandro Fernández: “no podem acceptar que Tarraco Viva deixi de ser anual ja que és un dels pocs esdeveniments exclusius que té la ciutat; no és una despesa, sinó un projecte d’indústria cultural especialitzada; té una repercussió molt rellevant per l’hostaleria de la ciutat, així com per la restauració; i genera un perfil d’ocupació que no pot treballar només cada dos anys”. “Som partidaris”, ha afegit el Portaveu popular tarragoní. “de negociar la reducció de la partida pressupostària però la anualitat serà innegociable”.
Per la seva part, l’Alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha assegurat, també, aquest dijous que tot el que es parla sobre eliminació o canvis dels grans esdeveniments culturals de Tarragona, són simplement suposicions, ja que de moment els pressupostos no s’han tancat i que algunes d’aquestes activitats, com Tarraco Viva, són generadores d’ingresos i que de cara a l’any 2012, quan Tarragona serà Capital de la Cultura Catalana, aquest i d’altres esdeveniments no perillen, tot i que es faran de manera més austera.
Redacció TT - 24/11/2011 - 15:04h
NOYAKKI MATURI
26/11/2011
17:50
TARRACO VIVA, curiosament, és una activitat cultural, de gran abast, de qualitat reconeguda arreu i millorada any rere any. Entre TARRACO VIVA i cremar milers d'euros en focs artificials en deu minuts (més les despeses en guàrdies, reordenació de trànsit local i neteja de platja i passeig...) diria jo que no hi ha dubte.
FGH
26/11/2011
13:20
dese que no esta la Merce Martorell,, que vuelva esta señora si que sabia , dar vida al evento
T.F.
25/11/2011
20:38
Vale más un Tarraco Viva que 10 jocs mediterranis. El concurso de fuegos artificiales sí que podrían quitarlo, me parece una porquería sin relación alguna con Tarragona y encima es de lo más caro.