La portaveu d’ICV-EUiA, Arga Sentís, ha abandonat el plenari celebrat aquest dimecres a la tarda com a mostra del seu rebuig per l'impediment, per part de l'equip de Govern, a que els més de 300 manifestants convocats pels sindicats per les retallades accedissin al Saló de plens.
Arga Sentís ho explicava així al seu Facebook: “Un ajuntament on no pugui entrar la gent, un ple on no pugui entrar el públic, no. Això no. Si la gent no hi pot ser, jo no hi vull ser”.
"La casserolada de treballadors públics que estava convocada davant de la Delegació de Govern ha acabat fent cap a la plaça de la Font. A les 7.30 hi havia convocat un ple extraordinari i urgent (qüestions molt de tràmit) però la porta de l'ajuntament estava tancada, els ciutadans no hi podien entrar. Els regidors hem entrat per la porta del darrera, jo hi he entrat, però quan he vist que el ple es faria amb les portes tancades he marxat".
Redacció TT - 21/12/2011 - 23:31h
José Maria
24/12/2011
17:47
Ferré.Bueno, bonito y muy claro. ¡Enhorabuena!
Chelo
24/12/2011
17:25
Para la señora JULIA “,por si no se ha dado cuenta usted coge una rabieta de niña pija algo tontita por los comentarios de nuestro amigo Ferré. Ya está bien de propaganda con su lamentable complejo de inferioridad. Hágaselo mirar.!!!
por la boca muere el pez
24/12/2011
14:19
Molt bé Júlia.Segur que aquet tal jordi és un chaqueteru de no se sap quina neurona.