Xavier Quintana, regidor del Grup Municipal de Convergència i Unió, ha declarat que “les obres que s’estan duent a terme en les interconnexions de la T-11 a la zona de les Gavarres no es troben correctament senyalitzades ni il•luminades i representen un perill per la seguretat viària pels milers de conductors qui hi circulen a diari.
Des de CiU no entenem com l’Ajuntament de Tarragona no exigeix als responsables d’aquestes obres una senyalització i il•luminació correctes que previnguin als conductors amb l’antelació necessària per evitar els ensurts i fins i tot els accidents que l’actual senyalització i il•luminació pot arribar a provocar”.
“Volem recordar que aquesta és una obra que afecta a una via interurbana que dona accés als barris i polígons comercials de Ponent, amb un volum de circulació molt important i una afectació per la vida de milers de veïns de Tarragona. Recordem també que és una obra que porta un retard considerable, i que no te previst acabar en els propers mesos. El què fa encara més criticable que ningú faci res per a que l’obra no representi un perill per a la seguretat dels conductors”.
Principal problema en la seguretat, s’estan modifiquen periòdicament els diferents accessos al polígon de les Gavarres, la il•luminació es inexistent i la senyalització entenen que és insuficient, el que tenia que ser una obra de una durada determinada s’està allargant en el temps sense una data de finalització prevista.
"La mala accessibilitat en aquestos polígons fa minvar les vendes de les diferents superfícies comercials, aquest fet preocupa no només als comerciants, que es veuen afectats per la pujada d’impostos de l'IBI i no tenen cap tipus de retorn per poder millorar els seus negocis.
Demanem amb caràcter d’urgència que aquest ajuntament faci la petició al ministeri d’obres publiques per que doni solució en aquests problemes que afecten a la seguretat vial, que millori la senyalització i la il•luminació".
Redacció TT - 20/01/2012 - 14:32h
A mi m'importa un pito....
21/01/2012
13:11
A mi m'importa un pito sigui qui sigui dels que esteu parlant però el que em deprimeix és que carreteres com la de Valls encara són tercer mundistes i aquí ningú soluciona que això canvii!!
tu
21/01/2012
00:13
A veura si us enteneu, CiU és una federació, Adan i Sendra son de CDC, a Unió tenen al Vallvé i al Vendrall despres d'haver-se carregat al Raul Font i al Xavi Franquet amb una executiva presidida pel Toful (el gran).
El Quintana no es mal tío...pero no el volen ni els de ciu
20/01/2012
22:31
I el sector port, el liquidar,,, A ciu qui vol agafar el control es fede Adán i Jordi sendra...