El cap de llista de CiU a les eleccions al Parlament per la demarcació de Tarragona, Josep Poblet ha assegurat que “ara més que mai cal que siguem capaços de detectar els problemes de la gent i saber-hi donar resposta. Cal que siguem seriosos i eficients”. Poblet ha afirmat que és amb aquesta voluntat “que CiU surt al carrer, per escoltar el que la gent ens vulgui dir i per poder oferir a partir d’aquí la millor alternativa de govern possible, una alternativa que el país necessita, amb Artur Mas com a president”.
Josep Poblet ha realitzat aquestes declaracions en la parada de CiU que s’ha instal•lat a la Rambla Nova de Tarragona, en el marc de la jornada de presència massiva al carrer que la Federació ha organitzat per aquest dissabte arreu de les comarques tarragonines, amb l’objectiu, justament, d’escoltar més la gent del carrer i dialogar-hi.
A la carpa de Tarragona al costat de Josep Poblet, hi eren també Joan Aregio, portaveu del grup CiU a l’ Ajuntament de Tarragona, el president de la Federació de CDC, Quim Nin, i altres alcaldes i regidors.
Redacció TT - 06/03/2010 - 15:13h
Josep
17/07/2010
01:48
Respecte al comentari de JBL: si dius això és que realment no coneixes a la Rosalia. Té tots els ingredients dels trepes.
jo
09/03/2010
09:47
Noyakki, em sembla que t'has fet l'araquiri, el menys l'artista tarragoni, no és el catalanofóbic que era el de les "lances" i té pel on el tenen els homes.