“Vegueries, no gràcies! Tarragona, Capital Provincial”
El PP de Tarragona inicia una campanya de sensibilització contra les vegueries
  
El Partit Popular de Tarragona ha iniciat aquesta setmana una campanya de sensibilització a favor de Tarragona com a capital de tota la província i en contra de les vegueries.

La campanya del PP està formada per tres fases. En primer lloc, s’ha repartit per les bústies de la ciutat de Tarragona un díptic que recull el canvi de posicionament de l’Alcalde Ballesteros en la defensa de la capitalitat de Tarragona. El díptic insisteix en el rebuig del Partit Popular de Tarragona a les vegueries, - “Vegueries, no gràcies ! Tarragona, Capital Provincial”, es pot llegir al document-, així com estableix un paral•lelisme entre les “promeses incompletes”, segons la formació popular tarragonina, de Zapatero i de Ballesteros. Aquest díptic arribarà durant la setmana del 15 al 19 de març a 53.000 llars tarragonines. D’altra banda, el Partit Popular de Tarragona també ha instal•lat cinc tanques publicitàries per tota Tarragona que reprodueixen el mateix missatge.

Finalment, el PP tarragoní ha obert una pàgina web, www.noalesvegueries.cat, en la que es recull el text que Alejandro Fernández, Portaveu del Grup Municipal del Partit Popular a l’Ajuntament de Tarragona, va explicar en la seva conferència del passat dia 22 de febrer a la Cambra de Comerç de Tarragona. La web disposa,també, d’un apartat per a que tots aquells que estiguin en contra de les vegueries, i a favor de Tarragona com a capital de tota la província, puguin adherir-s’hi.
Redacció TT - 17/03/2010 - 13:13h
jo
22/03/2010
10:21
Josep, una cosa es quí el va fer, altres qui el va organitzar, altre qui el va idear i per ultim. quí s'en va aprofitar, d'aquets ultim la resposta és EL PSOE DEL SR. RUBALCAVA.
josep-tgn
18/03/2010
11:11
SR.Felip, saps qui va fer atemptat del 11m?

digueu sis-plau
jo
18/03/2010
11:06
Adaptació. P.F. més noms i més invents no. Quan siguem indepedents ja farem un referendum a cada "provincia" per que triï la denomincació, i qui vulgui, provincia doncs provincia, qui vulgui comarca, comarca, qui vulgui vegueria, doncs vegueria i qui vulgui departament. doncs departament ¡¡ i tots contens/tes.
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat