En els darrers temps s’ha produït un increment d’actuacions incíviques i fets delictius la Part Baixa de Tarragona i per aquest motiu els veïns tornen a reclamar que s’incrementin les mesures de seguretat i que s’instal•lin les càmeres de vídeovigilància. Així ho han assegurat des del grup municipal de CiU adoptant aquesta reclamació i exigint en roda de premsa que el govern municipal executi el projecte per ser un “acte de responsabilitat”, segons ha manifestat la seva portaveu, Victòria Forns.
La instal•lació de càmeres de vídeovigilància és un tema que ja porta temps “movent-se” a l’Ajuntament. Ja al 2007, CiU va presentar un projecte amb el mapa d‘on havien d’anar els aparells, que va ser votat en contra pels socialistes, en aquell moment a l’oposició. Amb el cavi de govern, el projecte es va aturar però la demanda dels veïns va fer que els convergents instessin al govern, en una moció de Plenari fa un any, a establir una comissió de treball per dibuixar el mapa on s’havien d’instal•lar per tal que després el projecte ho aprovés la Comissió de Vídeovigilància de Catalunya. “Aquest temps ja ha passat i avui encara no hi ha hagut cap reunió de la comissió i s’han incomplert tots els terminis pactats a la moció –als 3 mesos reunió i las 5 mesos tenir el mapa-”, ha dit el regidor de CiU, Frederic Adam, qui ha afegit que “la resposta de l’Ajuntament és que el tema està ajornat a l’espera de que s’acabin les obres de la nova caserna de la Guàrdia Urbana, però no es pot esperar més”.
Per tant, des de CiU es demana una solució immediata, “és un tema que ens preocupa molt, a CiU volem que la gent se senti segura a la ciutat i si la manera d’aconseguir-ho és amb les vídeocàmeres, s’ha de dur a terme”, ha conclòs la regidora Maribel Rubio.
Pili Domínguez - 27/10/2010 - 12:31h
i jo també
28/10/2010
19:03
Eire
Un any! un any que es va aprovar la moció al plenari. I per cert, que ha promés la Victòria Forns? I quantes promeses falses ha fet Ballesteros? A aquesta ciutat li fa falta un canvi.
jo
28/10/2010
14:03
Eire, i?.
La gent nova pot portar noves idees i cal donar oportunitat d'esmena.
De moment CiU es la que va presentar el tema de la videovigilancia FA MÉS D'UN ANY, i el govern d'en Ballesteros no ha fet res.
Si te abstents serà pitjor, i al damunt no podràs protestar.
Eire
28/10/2010
13:30
Es nota quan s'acosten les eleccions... A la Part Baixa, estem farts de falses promeses! Només ens tenen en compte a l'hora de les promeses electorals... després s'obliden del barri!