Federic Adan: “El Pla De Mobilitat de la Part Alta és un fracàs”
CiU denuncia les discrepàncies entre Carles Castillo i Dolors Herrera respecte l’ampliació del pàrking de Torroja
  
Fotografia de TotTarragona
El Grup municipal de CiU a l’Ajuntament de Tarragona ha posat aquest dijous la seva cullerada al voltant del polèmic pla de mobilitat de la Part Alta.
Ha estat concretament el regidor Federic Adan que ha dit:

“Totes les notícies que apareixen als mitjans referents al ‘Pla de Mobilitat de la Part Alta’ fan detectar una falta clara de consens i comunicació entre els membres de l'equip de govern del sr. Ballesteros. Com resultat d'aquest desgavell, els afectats pel pla de Mobilitat de la Part Alta ja no saben com pensa solucionar l'alcalde Ballesteros els problemes que els ha causat amb la seva improvisació i la seva mala gestió de la mobilitat del nostre barri emblemàtic.

Cada dia que passa es generen cada cop més discrepàncies per no buscar ponts d’entesa i no expressar una posició clara i inequívoca en aquest afer. Una mostra d’aquesta falta d’entesa són les declaracions contradictòries pel que fa a la possible ampliació del pàrquing de Torroja. Mentre el sr.Castillo promet als veïns i afectats pel Pla de Mobilitat que el pàrquing de Torroja s'ampliarà, la sr. Herrera nega les declaracions del seu company adduint la classificació de "zona verde" dels terrenys necessaris per ampliar Torroja.

Entenem que el que s’ha fet (restricció circulació, pilones, etc..) respon a un presumpte Pla de Mobilitat que ningú ha vist. El Grup Municipal de CiU ha demanat la redacció definitiva del Pla en dues ocasions en sessió plenària del Consistori i també ho ha fet per escrit, obtenint per resposta que “el Pla de Mobilitat de la Part Alta encara no està finalitzat”. Aleshores, com és que s’estan fent actuacions si el Pla no està finalitzat?. El Grup Municipal de CiU té propostes molt clares sobre com ha de ser la Mobilitat de la Part Alta però no podem treballar constructivament si no sabem sobre quines bases està projectant el govern Ballesteros.

I reiterem que cal que les polítiques aplicades per l’ajuntament deixin de crear tensió i incerteses entre veïns i comerciants sobre com es configurarà la peatonalització de la Part Alta, ja que a dia d’avui hi ha més interrogants que no pas respostes, i cada cop més contradiccions i més respostes diferents per part dels regidors implicats, en un clar símptoma de desgavell i descoordinació”.
Redacció TT - 28/10/2010 - 19:28h
jo
30/10/2010
19:49
aqui la única veritat pel que vosté critica al Sr. Font, es degut a que teniu negoci immobiliari a la Part Alta. Si el Sr. Font vulnera alguna ordenança, denunciï que com es de partit diferent dels que manen ja li fotran. Si no calli i no embruti.

vostè fa negocis amb els edificis de la Part Alta.
veu ciutadana
30/10/2010
12:54
a l jo......... ¿ es vedad ao es mentira lo que decimos , sobre que la inmensa mayoria de los edificios abandonados y que causan , problemas de ratas , insectos ect, son propiedad del Sr. Font (concejal) y se su familia,,,es que rehabilitar y adecentar no, forma parte de la recuperacion de este barrio, solo eso es verdad o mentira,
Jordi Ferré
29/10/2010
21:31
Totes aquestes
males gestions fetes per una minoria de polítics
que suposadament miren els seus interessos de no deixar anar la
poltrona i sortir als mitjans com si fossin els
prota.Señors si volen experimentar primer
experimenteu a casa vostra,o en els vostres somisos, els de la Catedral
no som conillets d'índies,perquè en un moment
donat som lleons afamats.Salut
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat