La candidata a la Presidència de la Generalitat de Catalunya, Alícia Sánchez Camacho, ha manifestat, durant la celebració de les Jornades 10 pel Futur, organitzades per la Cambra de Comerç de Tarragona, la Cambra de Reus i la de Valls, que “espero que el magatzem de residus nuclears no acabi anant a València”. Sánchez Camacho ha definit el magatzem com “un element de garantia i de seguretat que, a més, crea llocs de treball”.
Per la líder popular, la localitat ebrenca “reuneix les condicions per acollir el magatzem i si som decisius en el proper Govern de la Generalitat demanarem que es modifiqui la decisió de portar el magatzem a Zarra”.
Alícia Sánchez Camacho també ha apostat per “una gestió de les infraestructures aeroportuàries, com l’aeroport de Reus, que ajudin a potenciar marques turistiques com la de la Costa Daurada”. La també Presidenta del Partit Popular de Catalunya ha remarcat la importància de “invertir en infraestructures que facin guanyar competitivitat a les comarques de Tarragona i a les Terres de l’Ebre”.