Sabaté insisteix en el cara a cara amb Poblet i en que faci públic el seu patrimoni com ho ha fet ell
El cap de llista del PSC per Tarragona a les eleccions al Parlament, Xavier Sabaté, ha aprofitat la roda de premsa sobre infraestructures per tornar a insistir en el cara a cara amb el cap de llista convergent, Josep Poblet. Sabaté assegura que Poblet no vol un cara a cara perquè “li té pànic al debat”.
També ha acusat a Poblet d’amarga-se: “No vol un cara a cara, no es coneix el programa de CiU ni les seves propostes i amaga també el seu patrimoni, espero que ho doni a conèixer com jo ho vaig fer. És un candidat incògnita i no és de fiar”.
Per la seva part, ha valorat de forma positiva el debat Mas-Montilla que tindrà lloc aquest dimarts tot reafirmant el seu desig de que aquest es produeixi també a Tarragona tal i com s’ha fet a Barcelona o a Lleida. “Si no vol el cara a cara al menys que pengi el programa a la xarxa, o que li pengin”, ha conclòs Sabaté.
Pili Domínguez - 23/11/2010 - 12:41h
veu ciutadana
23/11/2010
20:54
en vez de , competir , entre quien tiene mas o menos, o presuntamente , oculta mas ,,por que no se preocupan por , la perdida de enepatrimonio de los ciudadanos, que nos importan ,su miseria o grandezas, algunos de ellos no han trabajado en su vida,,,preocumpense de los "afectados" por sus incompetenicas, para solicionar los problemas cotidianos,,solo falta el Notario,,,¿ que merito, tien Sabate para ser cabeza ,,,,,,de lista o listo
àlbum
23/11/2010
15:39
No el puc canviar per cap més cromo perquè tothom el té
miguel villalba
23/11/2010
13:34
aquest lo que vol es sortir més a la tele. menudo xupafotos.