Poblet vol acabar amb el gran drama de les nostres comarques que és els 62.000 aturats
CiU presenta a UGT les seves propostes per reactivar l’economia entre les que es troba la reducció de la fiscalitat
  
Aquest dimecres, el cap de llista de CiU per Tarragona al Parlament, Josep Poblet, acompanyat dels també candidats Carles Sala i Victòria Forns, ha presentat el programa electoral de CiU al sindicat UGT referent a les mesures per refer el teixit econòmic. “Cal refer els mercats laborals, crear confiança en el país i fer que els mercats financers interns i externs generin estabilitat i hi hagi una administració que sigui proactiva en favor de les seves empreses”, ha manifestat Poblet. L’objectiu principal per CiU és la generació de llocs de treball, “que els 62 mil aturats, que és el drama de les nostres comarques, d’una manera progressiva vagi tendint a la seva reducció per arribar als nivells de 2003”.

Des de CiU aposten per unes polítiques actives d’ocupació que “s’haurien de gestionar des de Catalunya perquè les gestions es fan millor des de la proximitat” i també per un gran pacte nacional entre totes les forces polítiques del país, el govern del país i l’àmbit social i econòmic, en paraules de Poblet, “per posar l’accent en la millora de l’economia amb una administració proactiva a favor de les empreses i per generar llocs de treball a través de plans de xoc i polítiques que avancin en aquesta direcció”. Una de les primeres mesures, és per CiU, la reducció de la fiscalitat, “tot el que es rebaixi de fiscalitat és on millor pot invertir el seu país”, ha manifestat el cap de llista.

D’altra banda, en relació al cara a cara que finalment no es va celebrar aquest dimarts entre Montilla i Mas, Poblet ha considerat que “ha sigut una sortida oportunista per part del PSC en el sentit que estaven segurs que no es podia fer”. Pel que fa al seu cara a cara amb el cap de llista socialista, Xavier Sabaté, el líder convergent ha dit que “el debat que Sabaté planteja és un debat que està fora de la campanya. Ell amb les seves actituds i la seva manera d’entendre la política que està a els antípodes de la nostra posició, està situant-se fora de la campanya en l’espai que a la gent no interessa. Aquesta permanent fixació més en la meva persona que no en la meva feina i formació política ni interessa a la gent ni a mi ni farà que jo destorbi els objectius principals de la nostra campanya”.
Pili Domínguez - 24/11/2010 - 13:52h
joanet
24/11/2010
19:47
sociates aneu xarran que us queden 4 dies.
Eva
24/11/2010
16:07
El cara a cara no s'ha fet per culpa dels altres partits que no han deixat fer-ho
Per que la gent parla sense base de res uffffffff
Impresentable qui dius les coses sense saber
Adrià
24/11/2010
15:21
Perfecte! Queden 4 dies per a les eleccions i per fi sembla que parlen de propostes però... quines són??? Com ho vol fer Sr. Poblet???

Tot és bla bla bla... que no som idiotes!

Només faltaria que un partit que vol governar no vulgués acabar amb l'atur... fins aquí podriem arribar!!!
* Nom
Adreça electrònica
* Comentari
Li queden 700 caràcters per a escriure.
* Clau de confirmació
Què és això?
Aquests camps de validació (anomenats Captcha) s'utilitzen per a evitar que els robots puguin utilitzar certs serveis.

Escrigui els caracters de la dreta
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP
Notícies en RSS
Desenvolupat per Staylogic
TOTTARRAGONA SERVEIS DE COMUNICACIO SCP - C/ Pla de la Seu, 7, 43003 Tarragona
Tel. 977 22 28 64 - 977 21 50 35 - Email: tottarragona@tottarragona.cat
Contacte  - Avís Legal  - DL: T-1327-2008  -  Publicitat